کشف انبار تسلیحات تروریست‌ها در استان‌های الانبار و دیاله عراق

نیرو‌های الحشد الشعبی در عملیات پیگرد تروریست‌ها و پاکسازی مناطق در استان‌های الانبار، دیاله، صلاح الدین و کرکوک انبار‌های تسلیحاتی متعلق به تروریست‌ها را کشف و منهدم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، الحشد الشعبی عراق پس از افزایش تحرکات تروریست‌های داعش عملیات‌های پیش دستانه‌ای در استان‌های الانبار، صلاح الدین، دیاله و کرکوک انجام داد که منجر به کشف و انهدام انبار‌های تسلیحاتی تروریست‌ها شد.

تیپ ۲۳ الحشدالشعبی در عملیات امنیتی در شرق بعقوبه در استان دیاله انبار تسلیحاتی متعلق به تروریست‌ها را کشف کرد که در این انبار سلاح‌های متنوعی ذخیره سازی شده بود.

در استان الانبار نیز نیرو‌های امنیتی با همکاری الحشد الشعبی و پشتیبانی هوایی و در عملیاتی پیش دستانه توانستند ۴ انبار مهمات تروریست‌های داعش را در منطقه «الحسینیات» در غرب الانبار کشف و آن‌ها را منهدم کنند.

نیرو‌های امنیتی در این عملیات همچنین مقادیر متنوع و زیادی سلاح متعلق به تروریست‌ها را کشف و ضبط کردند.

قطری العبیدی، فرمانده الحشد الشعبی در استان الانبار اعلام کرد که عملیات امنیتی پیگرد عناصر داعش طبق برنامه تنظیم شده از سوی نیرو‌های امنیتی اجرا می‌شود و این عملیات همچنان ادامه دارد.

در استان کرکوک نیز یگان‌های تیپ الحشد الشعبی عملیاتی امنیتی ویژه عناصر تروریستی تحت پیگرد دستگاه قضایی عراق در جنوب غرب استان انجام دادند.

فرماندهی الحشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد که یگان‌های الحشد الشعبی با همکاری پلیس فدرال در مناطق جنوب غربی عملیات انجام داده و ضمن پاکسازی مناطق، مقادیری سلاح و مهمات متعلق به تروریست‌ها را کشف و منهدم کردند.

ارتش و نیرو‌های الحشد الشعبی امروز (پنج‌شنبه) مرحله دوم عملیات «خونخواهی روزه داران» را به منظور پیگرد عناصر داعش در غرب استان صلاح الدین آغاز کردند.

 این عملیات تیپ‌های ۴۲ و ۳۵ و ۵۱ الحشدالشعبی با همکاری ارتش و نیروی هوایی در هشت محور آغاز شد.

این عملیات همزمان با عملیات «رمضان دوم یا شیران صحرا» است که پیش از این در صحرای الانبار تا مرز‌های سوریه را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
درودبرمقاومت مرگ برآمریکای تروریست تاآخرین نفرآمریکای تروریست را بکشید
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۶:۵۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدارو شکر ، مرگ بر امریکا
آخرین اخبار