معاون عمرانی استاندار قزوین:

آغاز اصلاح و بهسازی جاده نسیم شمال قزوین از پس فردا

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: اصلاح و بهسازی جاده نسیم شمال از روز شنبه بیستم اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در️جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان از آغاز اصلاح و بهسازی جاده نسیم شمال از روز شنبه بیستم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: بخش اول عملیات بازسازی این جاده از محور رشت تا تاکستان انجام می‌شود.

فرخ‌زاد افزود: اطلاع رسانی در خصوص انسداد این مسیر باید از هم اکنون توسط صدا و سیما، رسانه‌های جمعی و تابلو‌های راهنمایی به طور جدی آنجا شود تا مردم ضمن آگاهی در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

او اضافه کرد: پس از شروع انسداد یک تیم به طور روزانه نتایج و تبعات این موضوع را بررسی و گزارش کنند تا در کمیته فنی تصمیمات مقطعی برای رفع مشکلات احتمالی اتخاذ شود.

معاون عمرانی استاندار گفت:افزایش درصدآمار تصادفات جرحی درون شهری که از سوی شهرداری قزوین اعلام شده، بسیار جدی و نیازمند بررسی کارشناسی است.

فرخ زاد افزود: درحالی که شهرداری از افزایش آمار تصادفات جرحی در یکسال گذشته خبر می‌دهد، پلیس معتقد است که تصادفات جرحی کاهش داشته و هماهنگی و بررسی بیشتری باید صورت گیرد.

او با بیان اینکه هر نوع تصادفات جرحی بسیار جدی است و قابل گذشت نیست، تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که باید در اولویت قرار گیرد، اتصال پایگاه داده شهرداری و پلیس است که باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار