جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس تاکید کرد:

تکریم و احترام به معلم از وظایف مردم در جامعه است

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: تکریم و احترام به معلم از وظایف همه مردم جامعه به خصوص پاسداران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار یدالله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس به مناسبت بزرگداشت مقام معلم با حضور در اداره کل آموزش وپرورش استان در دیدار با مدیرکل و جمعی از مسئولان اداره کل، ارزش کار معلمی را فراتر از خیلی از رفتارها دانست و بیان کرد: اثر کار معلم در جامعه سال های سال باقی می ماند واز طرفی چون از معلم یاد می گیریم بنا به تعالیم دینی مان تا آخر عمر مدیون آن ها هستیم .

او، تصریح کرد: موفقیت سپاه و بسیج در جامعه با هم افزایی صادقانه  دستگاه ها است  که برای تکلیف این نهاد همه دستگاه ها باید برای تحقق اهداف سازمانی شان مشارکت کنند.

سردار بوعلی ادامه داد: وظیفه سپاه حمایت از آموزش وپرورش است چرا که بخش اعظمی از جامعه ارتباط مستقیم با خدمات وبرنامه های آموزش وپرورش دارند.

فرهاد اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز افزود: معتقد است ظرفیت سپاه و بسیج ظرفیت بسیار مناسبی در جامعه است و هر ارگان و نهاد می تواند برای پیشبرد اهداف و رسالت وبرنامه های سازمانی خود در راستای خدمت به مردم استفاده کند.

او، اضافه کرد: سپاه ظرفیت خوبی برای موضوع مقابله با کرونا ویروس و ضدعفونی کردن مکان ها دارد که در تلاش می شود از این ظرفیت استفاده کنیم تا موجب ارتقای ضریب اطمینان مردم شود.

اسماعیلی به موضوع مسائل معیشتی دانش آموزان در راستای عدالت آموزشی به عنوان یکی از دغدغه های آموزش وپرورش استان اشاره و تاکید کرد: تلاش می شود، از ظرفیت سپاه و بسیج برای موضوع فقر زدایی دانش آموزان نیازمند وخانواد های آنان استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به  موضوع سند تحول بنیادین آموزش وپرورش بیان کرد: برای تحقق اجرایی شدن سند نیازمند تعامل وحضور همه دستگاه ها ونهاد ها هستیم تا این سند به اذهان مردم جامعه نزدیک شود تا بتوان از ظرفیت خوب سپاه وبسیج در این  زمینه  بهره برد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار