ویس کرمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمبودی در عرضه سوخت به جایگاه ها نداریم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: با وجود زمین لرزه امشب در تهران و دماوند تمامی جایگاه های سوخت از نظر تامین بنزین مشکلی ندارند.

کرامت ویس کرمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تامین سوخت مراکز پمپ بنزین ها باتوجه به زمین لرزه امشب گفت: با وجود زمین لرزه امشب در تهران و دماوند تمامی جایگاه های سوخت از نظر تامین بنزین مشکلی ندارند.

او ادامه داد: عملیات توزیع سوخت به صورت شبانه‌روزی و طبق روال گذشته ادامه دارد و خوشبختانه هیچ کمبودی در عرضه سوخت به جایگاه ها نداریم.

ویس کرمی تصریح کرد: از مردم تقاضا می‌شود بدون هیچ‌گونه نگرانی و در کمال آرامش و طبق روال معمول در طول مدت شبانه‌روز و با رعایت دستورعمل‌های بهداشتی به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

او افزود:همچنین در سوخت رسانی به شهرستان های اطراف تهران هم مشکلی نداریم.

در این خصوص کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هم به خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در حال پایش سوخت‌رسانی به پمپ بنزین‌ها هستیم و تا این لحظه مورد کمبود بنزین گزارش نشده است. مشکلی بابت تامین بنزین وجود ندارد.

او افزود: توصیه می‌شود هموطنان در جایگاه های سوخت ازدحام نکرده و دستورالعمل‌های بهداشتی را فراموش نکنند و نگرانی در مورد کمبود بنزین را نداشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار