غیبت عجیب نام بیرانوند در لیست نقل و انتقالات لیگ فوتبال بلژیک

سایت معتبر voetbalbelgie لیست نقل و انتقالات فصل آینده لیگ فوتبال بلژیک را منتشر کرده که نامی از دروازه بان ملی پوش کشورمان به چشم نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, سایت «voetbalbelgie»  بلژیک که اخبار نقل و انتقالاتی لیگ فوتبال این کشور را منتشر می‌کند، در میان بازیکنان ورودی تیم رویال آنتورپ، از علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش باشگاه پرسپولیس که برای فصل آینده راهی این تیم خواهد شد، نامی نیاورده است.
 
در آمار این سایت بلژیکی، حتی به حضور محمد نادری بازیکن کورتریک که به صورت قرضی در پرسپولیس توپ می‌زند و در پایان فصل جاری قراردادش با سرخپوشان به پایان می‌رسد هم اشاره‌ای نشده است.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد باشگاه بلژیکی به مهدی ترابی


میلاد محمدی (خنت)، کاوه رضایی، یونس دلفی و علی قلی زاده (شارلوا)، امید ابراهیمی و سعید عزت اللهی (یوپن) بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ بلژیک هستند، اما در این فهرست، به غیر از کاوه رضایی که نامش در میان بازیکنان بازگشتی به کلوب بروژ قرار گرفته، نامی از دیگر بازیکنان ایرانی شاغل در ژوپیرلیگ آورده نشده است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
yjc خودتو خیلی درگیر بازیکنای فوتبال و بازیگرا کردی واقعا این قدر به اینا و نبود امکانات تو اروپا گیر میدی به فکر گرونی و اشتغال خودمون نیستی، البته میدونم نظرمو مثل همیشه نشون نمیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
آخه بلژیک هم لیگ داره.یادش به خیر که شاهد هنرنمایی دایی و مهدوی کیا باقری هاشمیان عزیزی در بوندس لیگا بودیم گذشت حالا اروپای ما شده بلژیک وترکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
خب اگه راستشو بخواید امتفالش انجام شده
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۱:۱۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
وای ببینم چی شود خدایا خودت رحم کن نکند بلای آسمانی نازل شود به احتمال زیاد گردش افلاک دچار وقفه خواهد شد
آخرین اخبار