پناهندگان افغانستانی در گتوند از کرونا در امانند

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خوزستان از استمرار اقدامات پیشگیرانه و ضدعفونی و گندزدایی در اردوگاه محل اسکان پناهندگان افغانستانی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا گوروئی مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خوزستان گفت: اقدامات پیشگیرانه و فاصله گذاری اجتماعی در مهمانشهر شهید محسن بنی‌نجار شهرستان گتوند و اردوگاه محل اسکان پناهندگان افغانستانی از روز‌های نخست شیوع ویروس کرونا آغاز شده و به صورت مستمر در حال انجام است.

او اظهار داشت: عملیات ضد عفونی و گندزدایی معابر، منازل، خیابان ها، اماکن و ساختمان دفتر مهمانشهر شهید محسن بنی‌نجار با همکاری واحد آتش نشانی شهرداری، بسیج، ستاد مردمی مقابله با کرونا و مدیریت مهمانشهر و هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان در چند مرحله اجرا شد.

گوروئی با اشاره به اینکه ارائه آموزش‌های بهداشتی و اطلاع رسانی لازم برای پیشگیری از کرونا انجام شده است، بیان کرد: ساکنان مهمانشهر نیز با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند ضد ویروس کرونا غربالگری شدند و تاکنون هیچ مورد مبتلا به کرونا در این اردوگاه مشاهده نشده است، ضمن اینکه شبکه فاضلاب و زهکش‌ها برای پیشگیری از شیوع بیماری‌ها آهک پاشی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.