ناظر گمرکات استان هرمزگان افزایش ۷۸ درصدی درآمد این گمرک از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸ نسبت به ۱۳۹۱ تا ۹۵ خبر داد.

افزایش ۷۸ درصدی درآمد گمرک گمرک شهید باهنر بندرعباس از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اکبرپور ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی گفت: مرزبانان اقتصادی هرکجا خدمت کردند در معیشت مردم آن منطقه موثر بوده‌اند همچنین خدمت به مردم که از برترین عبادت‌ها به شمار می‌رود در گمرک تجلی دارد.

او با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های هر استان در زمینه نیروی انسانی آن استان بهره‌مند شد، ادامه داد: اولویت من در تمام استان‌هایی که به عنوان ناظر یا مدیرکل فعالیت داشتم استفاده از نیرو‌های بومی آن استان بوده است.

مهدی رضایی مدیرکل سابق گمرک شهید باهنر نیز در این جلسه با ارائه آماری از عملکرد گمرک شهید باهنر در دوران تصدی‌های وی از افزایش ۷۸ درصدی درآمد این گمرک از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸ نسبت به ۱۳۹۱ تا ۹۵ خبر داد گفت: این افزایش درآمد بدون همکاری کارکنان این گمرک میسر نمی‌شد، گمرک در تمامی برهه‌های سرنوشت ساز کشور حضوری فعال و چشمگیر داشته است.

از تمام ظرفیت‌های استان هرمزگان در تسلط بر گمرک بهره خواهیم کرد

حسین سعیدی مدیرکل جدید گمرک شهید باهنر بندرعباس نیز در این جلسه گفت: مدیریت در گمرک امری خطیر است که به جز یاری خداوند و کمک همکاران و تسلط به قوانین و دانش گمرک میسر نمی‌شود.

او افزود: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید، در جهت رفع موانع تولید و افزایش صادرات کالای ایرانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و از تمام ظرفیت‌های استان هرمزگان در این راه بهره خواهد جست.

صبح امروز با حضور ناظر گمرکات استان هرمزگان مدیرکل جدید گمرک شهید باهنر بندرعباس معرفی شد و از این پس حسین سعیدی سکانداری گمرک شهید باهنر را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.