همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) رزمایش مواسات و همدلی مومنانه بوشهری‌ها از شبکه‌های سراسری رسانه ملی به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیما و رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مواسات و همدلی استان بوشهر گفت: ایثارگری و نوعدوستی مومنانه بوشهری‌ها برای کمک به افرادی که از شیوع ویروس کرونا متحمل سختی‌های معیشتی شده‌اند به صورت زنده از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

او افزود: از ساعت ۱۵ تا ۱۹ شنبه مصادف با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) کمک‌رسانی مردم نوعدوست و همدل در مصلای جمعه بوشهر از شبکه‌های یک، سه، پنج، خبر و شما و همچنین ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی از شبکه استانی بوشهر به صورت زنده پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر ادامه داد: این مرکز از ابتدای تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی بیش از دوهزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی ملی و فراملی تولید و پخش کرده است.

قرارگاه مواسات و همدلی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکنون در دو مرحله بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.