تسریع در ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی اندیمشک

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار، جهت تسریع در اجرا و ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی جلسه‌ای را با دست اندرکاران و پیمانکار این پروژه درمانی برگزار نمود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار اندیمشک، جهت تسریع در اجرا و ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی اندیمشک جلسه‌ای را با دست اندرکاران و پیمانکار این پروژه درمانی برگزار نمود.

با توجه به نیاز‌های شهرستان اندیمشک در بخش سلامت، مسئولان شهرستان با اولویت قرار دادن درمان و سلامت مردم تسریع در ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختوابی اندیمشک را در دستور کار خود قرار دادند.

در این جلسه ضمن بررسی مشکلات و موانع پیش روی این پروژه، برنامه ریزی‌های لازم جهت تسریع در ساخت بیمارستان انجام گردید.

این بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی با تجهیزات پیشرفته و مدرن به منظور برطرف کردن نیاز‌های درمانی شهرستان اندیمشک در جنب پارک بزرگ ساخته خواهد شد.

حسنوند گفت: بهداشت و درمان مردم همواره از اولویت‌های ما در برنامه‌ها و پروژه‌های شهرستان بوده است و تاکنون ده‌ها مرکز درمانی و بهداشتی جهت بالابردن ظرفیت بهداشت و درمان شهرستان، در مناطق مختلف شهر ساخته شده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: علیرغم پروژه‌های قبل، با توجه به نیاز ضروری که در این حوزه احساس می‌شود تسریع در اجرا و ساخت این برنامه در اولویت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.