انتخاب عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر به عنوان استاد نمونه کشور

بهرام رضایی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان یکی از اساتید نمونه کشور انتخاب شد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام رضایی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر و استاد نمونه کشور دارای ۱۶ کتاب تالیفی، ۴ کتاب ترجمه و ۵۸ کتاب تدوین استاندارد در حوزه فرآوری مواد معدنی و معدن است. این عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای ۱۵ ثبت اختراع است.

او تاکنون موفق به راهنمایی ۳۱ دانشجوی دکتری، ۸۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۱۵۰ دانشجوی کارشناسی شده است.
بهرام رضایی در کارنامه علمی خود موفق به تدوین و چاپ ۱۵۰ مقاله آی اس آی، ۵۰ مقاله علمی و پژوهشی و ۱۸۵ مقاله کنفرانسی داخلی و خارجی شده است.

او ۱۸ سال به عنوان مدیر کل پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، یک سال و نیم به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه و پنج سال به عنوان رئیس دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعالیت کرده است.

این عضو هیوت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۳ دوره به عنوان مدیر پژوهشی برتر این دانشگاه  انتخاب شده است. عضویت در هیئت داوران کمیته کتاب سال کشور، داور نمونه پژوهشی کشور، ۲۵ سال عضویت در هیئت ممیزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سایر دانشگاه‌ها و ۴ سال به عنوان مسئول دانشجویان بورسیه‌های خارج از کشور وزارت علوم و خادم کتاب سال جهاد دانشگاهی مرکزی از فعالیت‌های او  به شمار می‌رود. رضایی همچنین دارای ۱۰ پروژه صنعتی داخلی و خارج از دانشگاه نیز است.


بیشتر بخوانید: تبریک وزیر علوم به ۱۶ استاد نمونه منتخب دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور


گفتنی است به دلیل شیوع بیماری کرونا مراسم تقدیر از اساتید نمونه کشوری از سوی وزارت علوم برگزار نشد و پس از تایید نهایی و معرفی ۱۶ استاد نمونه کشور، وزیر علوم با توجه به شرایط جدید در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای به آن‌ها تبریک گفت و از تلاش‌ها و فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناورانه آن‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.