استقبال زنجانی‌ها از پویش همدلی مومنانه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زنجان گفت:همزمان با آغاز پویش همدلی مومنانه مواد غذایی و بهداشتی به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان جمع آوری و در بین مددجویان توزیع می‌شود.

استقبال زنجانی‌ها از پویش همدلی مومنانهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، منافی مدیر بهزیستی شهرستان زنجان با اشاره به راه اندازی پویش همدلی مومنانه در زنجان همزمان با سراسر کشور گفت: بهزیستی امکان مشارکت در برخی خدمات خود را برای خیرین و نیکوکاران فراهم آورده است، مشارکت در این خدمات بسیار متنوع است و تمام افراد اعم از حقیقی یا حقوقی بنا به تخصص، توانایی و علاقه خود میتوانند در این امر مهم شرکت کنند.
 
او از توزیع نزدیک به ۲ هزار و ۲۰۰ بسته حمایتی و معیشتی در بین جامعه هدف همزمان با شروع ماه ضیافت مهربانی خبر داد واظهار کرد: همزمان با آغاز پویش همدلی مومنانه مواد غذایی و بهداشتی به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان جمع آوری و در بین مددجویان توزیع می شود.
 
او افزود: در آستانه سال جدید نیز خیرین یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جهت تامین پوشاک مددجویان اهدا نمودند که مبالغ اهدایی خیرین صرف تامین پوشاک ۲۹۰ نفر از امدادبگیران و فرزندان شبانه روزی تحت پوشش بهزیستی شهرستان زنجان شد که این اقلام خریداری و تحویل مراکز و مددجویان گردید.
 
منافی با بیان اینکه بهزیستی افراد واجد شرایط ازجمله کودکان رها شده توسط والدین، بدسرپرست و یا بی‌سرپرست، افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، افراد درمعرض آسیب و یا آسیب دیده را با شیوه‌های مختلف مورد حمایت قرار می‌دهد تصریح کرد: ودیعه مسکن، مناسب سازی مسکن، لوازم ضروری، سرمایه کار و اشتغال، جهیزیه و ازدواج، مواد غذایی، پوشاک و ... از مهمترین آیتم‌های نیازمندی‌های مددجویان بهزیستی به شمار می‌آید.
 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: خیرین می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق مراجعه به دفتر مشارکت‌های مردمی بهزیستی زنجان و یا از طریق شماره کارت مجازی ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۹۱۵۶۴۵۰ مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان به دست نیازمندان برسانند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.