هوشمند سازی پلیس کار بزرگی است

فرمانده ناجا‌ گفت: هوشمند سازی پلیس کار بزرگی است که با بهره گیری از نخبگان تحول بزرگی در خدمت رسانی به مردم برای اجرای ماموریتها است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار اشتری فرمانده ناجا امروز در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه مقابله با کرونا یک‌تمرین بزرگ بود گفتد: برخورد با محتکران مواد ضدعفونی و ارام کردن فضا مهمترین راهبرد ناجا بود.

او با بیان اینکه ۱۳۰۰ تارنمای متخلف در فضای مجازی شناسایی و ۳۰۰نفر با حکم‌قضایی دستگیر شدند گفت: عبور و مرور در بیش از ۳۰۰۰ نقطه ورود و خروج کشور هم کنترل شد.

سرداراشتری با اشاره به اینکه با قاطعیت و هوشمندانه در حوزه کرونا برخورد شد افزود: در حوزه ارائه خدمت به بیماران بیمارستان‌های ناجا وارد عمل شدند.

فرمانده ناجا افزود: در سال جهش تولید ناجا در تولید امنیت و امورات فرهنگی وارتقا نظم و امنیت جز مهمترین برنامه‌های ناجاست.

سردار اشتری با اشاره به اینکه با اولویت بندی دقیق امسال قوی‌تر پیش خواهیم رفت وماموریت‌ها انجام‌می شود افزود: در گمرکات پلیس مستقر شده و پرونده‌های مفاسد اقتصادی در کل کشور تشکیل داده شده است.

او تاکید کرد: در حوزه برخورد با باند‌های مافیایی قاچاق و فساد و ناامنی‌ها کار‌های خوبی انجام شد و محکم ایستاده ایم.

او با اشاره به اینکه اقتدار و رافت را توامان در ناجا مورد تایید و تکریم قرار داده ایم گفت: کلانتری‌های ما باید این مطلب را سرلوحه کار خود قراردهند.

سردار اشتری تاکید کرد: عربده کشی و قمه کش‌ها دستشان باید کوتاه شود و قاطعانه پلیس برخورد می‌کنند و ملاحظه نمیکنیم و هیچ سفارشی را نمی‌پذیریم چرا که امنیت مردم و ارامش وظیفه ذاتی ماست.

فرمانده ناجا افزود: هوشمند سازی پلیس کار بزرگی است که با بهره گیری از نخبگان تحول بزرگی در خدمت رسانی به مردم برای اجرای ماموریت‌ها است.

او با اشاره به اینکه سه سال لازم است روی این موضوع کار شود افزود:نمونه ان غیرکاغذی شدن جریمه و کروکی‌ها و کم شدن مراجعات حضوری و جلوگیری از تخلفات خواهد بود.

سردار اشتری گفت:اصفهان همیشه در زمینه اای مختلف مه قبل و چه بعد انقلاب اثرگذار بوده ونقش خود را بخوبی برای اعتلای نظام ایفا کرده است.

فرمانده ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۳ هزار شهید استان کفت:حضور رزمندگان اصفهانی در جبهه و حوادث مختلف نشان از همیشه در صحنه بودن مردم ولایی این شهراست.

او افزود:به برکت این مجاهدت‌ها شاهد شکوفایی در کشور خواهیم بود.

سردار اشتری گفت: سال ۹۸ پردحادثه بود، اما با مشارکت و حضور مردم و تلاش مسئولان گذر کردیم.

او به رشادت سردار دل‌ها هم اشاره کرد و گفت: تلاش‌ها و محاهدت شهید اسوه مقاومت و ایثار حاج قاسم سلیمانی سبب ارامش در منطقه شد.

استاندار اصفهان هم با اشاره به اینکه عملکرد بسیار ارزنده را از سردار معصوم بیکی شاهد بودیم افزود:وفاق و هماهنگی نیروی انتظامی قابل تحسین است.

عباس رضایی گفت:در حال حاضر انسجام و همدلی در شورای تامین وجود دارد.

او تاکید کردد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی است مقتدر باعزت و وظیفه ما اینست ضمن همراهی با مردم عزت ان را حفظ کنیم.

در پایان با حکم فرمانده ناجا سردار میرحیدری بعنوان فرمانده انتظامی استان معرفی و از خدمات سردار معصوم بیگی قدردانی شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.