تداوم پلاک گذاری تراکتور و وسایل نقلیه کشاورزی درشهرستان چاراویماق

مدیر جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق از تداوم پلاک گذاری تراکتور و وسایل نقلیه کشاورزی در سال ۹۹ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، نوروزی مدیر جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق از تداوم پلاک گذاری تراکتور و وسایل نقلیه کشاورزی در سال ۹۹ در این شهرستان خبر داد.

 نوروزی افزود: به منظور ساماندهی نقل و انتقال وسایل نقلیه کشاورزی و ایجاد مکانیزم کنترلی در تردد وسایل نقلیه کشاورزی و با هدف شناسنامه دار کردن کلیه خودرو‌های فعال کشاورزی با اهداف انتظامی، امنیتی و تولیدی بخش کشاورزی عملیات پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی شهرستان چاراویماق با همکاری پلیس راهور شهرستان انجام شد.

او افزود: تاکنون ۶۴% از تعداد کل تراکتور‌های شهرستان که ۲۹۵۳ دستگاه می‌باشند، پلاک گذاری شده اند و مابقی تراکتور‌های بدون پلاک (۱۰۶۳ دستگاه) در مرحله تشکیل پرونده و آماده بازدید توسط پلیس راهور شهرستان هستند. این شهرستان در پلاک گذاری رتبه سوم استانی را دارا می‌باشد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق در پایان از صاحبان وسایل نقلیه کشاورزی فاقد پلاک درخواست کرد جهت بهره مندی از مزایای پلاک گذاری و شناسنامه دار کردن ماشین آلات کشاورزی خود در اسرع وقت به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان و مرکز جهادکشاورزی شادیان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار