خسارت مواد مخدر بیشتر از ویروس کرونا

نماینده ولی فقیه در مازندران،گفت: خسارت مواد مخدر بیشتر از ویروس کرونا و مبارزه با مواد مخدر جهادی بزرگ است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با دبیر و کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خواستار ایجاد قرارگاه جهادی برای مبارزه همه جانبه با مواد مخدر شد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و تقدیم بیش از ۳۸۰۰ شهید برای مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان بیانگر عزم جدی جمهوری اسلامی برای مقابله با این بلای خانمان سوز است که بار‌ها از سوی مراکز و مجامع بین المللی مورد تقدیر قرار گرفته است.

امام جمعه مرکز استان افزود: آسیب‌های مواد مخدر در جامعه با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی باید کاهش یابد و در برنامه‌های این حوزه باید آسیب شناسی شده و دستگاه‌های مرتبط با این فعالیت‌ها هماهنگ عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به زمینه‌های ایجاد و روی آوردن به مواد مخدر اشاره کرد و گفت: سیگار و قلیان زمینه ساز شیوع مواد مخدر است و از سوی دیگر بیکاری نیز زمینه شیوع سوء مصرف مواد مخدر را فراهم می‌کند که در این زمینه هم باید فکر اساسی کرد.

وی از روند آموزش و آگاهی بخشی مضرات و خطرات مواد گلایه کرد و گفت: صدا و سیما هر روز باید در این زمینه هشدار دهد و فضای مجازی باید پر از تبلیغات برای مقابله با این آسیب اجتماعی باشد و موج تبلیغات مناسب در جامعه ایجاد گردد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی فعالیت در زمینه مبارزه با مواد مخدر را معنوی‌ترین، اخلاقی‌ترین و با ارزشترین کار و جهاد خواند و خطاب به دست اندکاران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: این کار مهم و جهاد بزرگ را جدی بگیرید چرا که مواد مخدر ریشه و پایه بسیاری از خلاف‌ها و جرائم و خطری بزرگ است.

او با قدردانی از اقدامات انجام شده در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خواستار توجه بیشتر به حاشیه‌های شهر شد و ابراز امیدواری کرد: همه مسئولین و ۶۰ دستگاه متولی و مسئول در زمینه مبارزه با مواد مخدر به تکالیف و مسئولیت خود برای پیشگیری و مقابله با مواد مخدر عمل کنند.
 


انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.