کمک ۱۵میلیارد ریال مشارکت های مردمی به مهد‌های کودک

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور گفت: ۱۵ میلیارد ریال کمک به مهد‌های کودک فقط با مشارکت مردمی و بدون صرف اعتبارات دولتی صورت گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید بابایی مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، اظهار کرد: نخست از مشارکت و همیاری تمام عزیزانی که در این مسیر تلاش نمودند سپاسگزارم. طبق گزارش‌های دریافتی در برخی استان‌ها شخص مدیرکل محترم اقدام به تماس به مالکان برای بخشش یا تخفیف اجاره‌بهای ماه‌های کرونایی نموده است. این امر با علم به تمام مشغله‌های مدیرکل یک استان ارزشمندتر می‌شود.

وی گفت: استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی، هرمزگان، فارس و بوشهر در تعداد مهد‌های مشارکت کننده در این طرح پیشتاز هستند.

بابایی بیان کرد: قطعا این میزان مشارکت تنها متناظر به اعلام داوطلبانه مالکان نیست. استان‌هایی که آمار بالاتری دارند مسلما با مشارکت کارشناسان استان و شهرستان‌ها و نظر ویژه مدیرکل و معاون امور اجتماعی استان این مسئله محقق شده است.

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور افزود: تا این لحظه ۱۳۰۰ مهدکودک از ۱۵ هزار مهد مشمول این بخشش مالکان شده اند، قریب ۸.۵ درصد مهد‌های کودک سراسر کشور است.

وی ادامه داد: میزان عددی این بخشش مبلغی معادل ۱۵ میلیارد ریال است. ۱۵ میلیارد ریال کمک به مهد‌های کودک فقط با مشارکت مردمی و بدون صرف اعتبارات دولتی صورت گرفته است. هر جا مردم را به کمک بطلبم و مسئله را به خوبی برای آنان تشریح کنیم و شفاف باشیم، خواهند شتافت.

بابایی خاطر نشان کرد: تا پایان اردیبهشت ماه زمان داریم تا این کار خیر را به فرجام نهایی برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار