رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: سلامت مردم جایگاهی والا دارد و رسالتی عظیم بر دوش مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ که در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حاضران و تقدیر از خدمات و تلاش‌های آنان در راه رفع چالش‌ها و مسائل حوزه درمان، گفت: سلامت مردم جایگاهی والا دارد و رسالتی عظیم بر دوش مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی است که در این رابطه قصور و بی تفاوتی، جفا و ظلمی نابخشودنی در حق مردم و جامعه می‌باشد و کوتاهی در این زمینه از هیچ فردی قابل قبول نیست.

او ادامه داد: کمیسیون ماده ۱۱ و تشکیل آن و بررسی موارد ارجاعی به این کمیسیون ، یقیناً نقش مهم و محوری در راه رفع چالش‌ها و برخورد حقوقی با متخلفان احتمالی و هموار نمودن مسیر فعالیت اصولی در این زمینه خواهد بود.

در ادامه نیز دکتر شاهماری معاون غذا و دارو با تاکید بر حفظ سلامت مردم و بازدید‌های مکرر از مراکز بهداشتی و درمانی، مطب‌ها، داروخانه‌ها و... اظهار کرد: این موضوع راهی برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.