شهرداری روانسر هم اکنون ۴۵ میلیارد ریال بدهی دارد

شهردار روانسر با بیان اینکه این نهاد هم اکنون ۴۵ میلیارد ریال بدهی دارد، گفت : یکی از مهمترین و اساسی‌ترین مشکلات و معضلات شهرداری روانسر نبود منابع درآمد پایدار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امید مجیدی شهردار روانسر با بیان اینکه تنها منابع درآمد ثابت شهرداری روانسر جایگاه سی ان جی و اجاره ۲۲ مغازه بازارچه است، گفت : مجموع درآمد این منابع نیز ماهانه ۶۴۰ میلیون ریال است.

او با اشاره به اینکه شهرداری روانسر ماهانه حدود پنج میلیارد ریال حقوق پرداخت می‌کند، گفت : کارگران شهرداری حقوق ۲ ماه و عیدانه خود را از شهرداری طلب دارند که تلاش داریم با جذب منابعی بخشی از این مطالبه کارگران پرتلاش شهرداری را تسویه کنیم.

مجیدی گفت: بودجه سال ۹۹ شهرداری روانسر ۲۵۰ میلیارد ریال تصویب شده که ۱٨۰ میلیارد ریال آن برای عمران در نظر گرفته شده و ۱۱۰ میلیارد این مبلغ از محل درآمد جاری و ۷۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی تامین خواهد شد.

او در خصوص پروژه ساماندهی سراب روانسر افزود: مطالعات این پروژه با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال به اتمام رسیده که پس از تایید دفتر فنی استانداری کرمانشاه وارد مرحله اجرایی می‌شود و استاندار کرمانشاه ۲۰ میلیارد ریال را برای ساماندهی سراب در نظر گرفته است.

شهردار روانسر افزود: برای توسعه هر چه بیشتر این شهر به عنوان دروازه اورامانات، از ورود سرمایه گذاران استقبال خواهیم کرد.

مجیدی از جذب یک دستگاه بیل مکانیکی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد و ادامه داد: با مرتفع شدن مشکل آب و فاضلاب و گاز ناحیه کارگاهی، عملیات بهسازی معابر آن نیز انجام می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار