مشکلات در کمین فدراسیون تنیس روی میز

فدراسیون تنیس روی میز قصد دارد ترجمه اساسنامه خود را به فدراسیون جهانی ارسال کند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون تنیس روی میز این روز‌ها با مشکلاتی رو به رو است که در نوع خود عجیب است. مشکلات اقتصادی در این فدراسیون که یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌های ورزشی در چند ساله گذشته بوده و توانسته در بازیکن سازی و کسب نتیجه عملکرد خوبی داشته باشد چالش ساز شده است. ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور تا حدودی ترمز حرکت رو به جلوی این فدراسیون کشیده شود، زیرا کم شدن اعزام‌های بین المللی می‌تواند مشکلاتی را برای این فدراسیون در پیش داشته باشد.

هنوز اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی به تایید نرسیده و انتخابات‌ها بر اساس اساسنامه‌های قبلی صورت می‌گیرد همین مسئله ممکن است برای پینگ پنگی‌ها که می‌خواهند ترجمه اساسنامه خود را به فدراسیون جهانی ارسال کنند مسائلی در پیش داشته باشد. البته فدراسیون نشین‌ها تاکنون جلساتی را با وزارتی‌ها در این خصوص داشته اند و این اتفاق می‌تواند خطر جدی در پیش نداشته باشد.

قارداشی: همه چیز در فدراسیون تنیس روی میز طبق برنامه پیش می‌رود

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در واکنش به اینکه به اساسنامه فدراسیون ایراد گرفته شده و انتخابات این فدراسیون طبق این اساسنامه بود، گفت: برای پاسخ به فدراسیون جهانی با وزارت ورزش همفکری می‌کنیم. تاکنون فدراسیون با چالشی مواجه نشده است. ما گزارشی از پیشرفت فدراسیون به فدراسیون جهانی ارائه کردیم که نشان می‌دهد همه چیز در ایران به خوبی پیش می‌رود. دوران بازیگری ما خیلی از کشور‌ها نسبت به ایران برتری داشتند، اما در حال حاضر ما از آن‌ها جلوتر هستیم. این نشان می‌دهد که همه چیز طبق برنامه انجام می‌شود. بخشی از مدارک در وزارت ورزش و بخش دیگر در شورای نگهبان وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار