آغاز گام دوم رزمایش کمک مومنانه در شاهرود

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: تعداد هفت هزار بسته معیشتی در گام دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه بین اقشار کم درآمد و آسیب دیده از کرونا در این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: در گام دوم این رزمایش همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) تعداد هفت هزار بسته معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن، رب گوجه فرنگی، سویا، شیرینی، قند و شکر و ماکارونی تهیه شده که بین اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه این بسته‌ها به همت خیران و جهادگران بسیجی تهیه شده، افزود: این بسته‌ها از طریق مساجد و پایگاه‌های بسیج در محله‌های کم برخوردار و بین اقشار آسیب دیده از کرونا تقسیم می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است، اظهار داشت: با بررسی‌های به عمل آمده شناسنامه‌ای از اقشار آسیب دیده از کرونا و همچنین خانواده‌های بی بضاعت در این شهرستان تهیه شده و بر اساس آن این بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود.

سرهنگ خوشقدم تعداد بسته‌های معیشتی تهیه شده در مسجد مدرسه قلعه شاهرود را یک هزار بسته برشمرد و ابراز داشت: تعداد هفت هزار بسته معیشتی در گام سوم این رزمایش در روز قدس توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.