مهربانی جاری است/ اینجا عشق دست به دست می‌شود

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد گفت: قشر‌های مختلف مردم دارالعباده یزد به صورت جهادی به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،سرهنگ حسین زارع کمالی جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزدگفت: در دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه ۱۵هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی در شهرستان یزد تهیه و بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

او افزود: این بسته‌ها با همت نهاد‌های انقلابی، پایگاه‌های بسیج، اصناف و کارگران، خیران و هیات‌های مذهبی و مردم تهیه شده است.

سرهنگ زارع کمالی ادامه داد:  این مرحله همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از مسئولان استان و نیرو‌های مردمی در مسجد روضه محمدیه اجرایی شد.

تهیه ۵۰۰پرس غذای گرم بین آسیب دیدگان از کرونا 

نعمتی سرگروه دانشجویان بسیجی گفت:جمعی از دانشجویان بسیجی اردکان با کمک خیران ۵۰۰پرس غذای گرم تهیه و بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع کردند.

او افزود: برای انجام این اقدام خیرخواهانه مبلغ ۲۵میلیون ریال هزینه شده است.

قشر‌های مختلف مردم  دارالعباده یزد به صورت جهادی در حال رسیدگی به خانواده‌هایی هستند که نیاز به حمایت دارند.

طبخ و توزیع غذای گرم و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی از اقداماتی است که این رو‌زها با همت جوانان هر محل در حال انجام است.

تداوم همدلی در ماه مهربانی

برخورداری  عضو هیئت فاطمیه فیروزآباد میبد گفت: هیئت امنای فاطمیه فیروزآباد برحسب فرمایشات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر طرح رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان، اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی به خانواده‌های خسارت دیده از کرونا کرده است.

اوافزود: ۱۲۰ بسته معیشتی تهیه شده هرکدام به ارزش ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع ۵۵۰ میلیون تومان است.

رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه در روستاها

رمضان باقری مدیر کمیته امداد امام خمینی بهاباد گفت: روزانه ۵٠٠ پرس غذای گرم در آشپزخانه مرکز نیکوکاری بیت الرقیه (س) روستای کریم آباد بهاباد تهیه و در زمان افطار بین آسیب دیدگان از کرونا در بهاباد توزیع می‌شود.

او افزود: توزیع غذا‌های گرم در بهاباد به منظور اجرای رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه انجام می‌شود.

باقری ادامه داد: بر اساس زمانبندی تا پایان ماه مبارک رمضان حدود ١۵٠٠٠ پرس غذای گرم در آشپزخانه بیت الرقیه (س) کریم آباد تهیه و بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف نیز همگام با شهروندان در حال خدمت رسانی به نیازمندان و کسانی هستند که از شیوع کرونا آسیب دیده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار