قرنطینه خانگی مقامات بهداشتی آمریکا

رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها و رئیس سازمان غذاوداروی آمریکا به مدت ۲ هفته قرنطینه خانگی شدند، این در حالی است که ترامپ تلاش می‌کند آمریکایی‌ها را متقاعد کند که بازگشت به زندگی عادی، امن است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیویورک تایمز اعلام کرد مقامات ارشد بهداشتی آمریکا، دکتر آنتونی فائوچی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی در آمریکا و عضو ارشد ستاد مقابله با کرونا در کاخ سفید؛ دکتر رابرت ردفیلد، مدیر مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری‌ها و استفان هان، کمیسر سازمان غذا و داروی آمریکا، به دلیل تماس با فردی که آزمایش ابتلا به کرونای او مثبت اعلام شده است، به مدت ۲ هفته قرنطینه خانگی شدند.

این در حالی است که موسسه تحت مدیریت فائوچی اعلام کرد آزمایش کووید-۱۹ وی منفی بوده و آزمایش‌های وی مرتبا ادامه پیدا خواهد کرد.

مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری آمریکا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد دکتر ردفیلد طی دو هفته آینده به «دورکاری» خواهد پرداخت.


بیشتر بخوانید: دستیار ایوانکا ترامپ هم به کرونا مبتلا شد

کارشناس آمریکایی: کاخ سفید هیچ اقدام عملی درباره کرونا نکرده است


استفان هان از مقامات سازمان غذا و داروی آمریکا نیز به علت تماس با فردی آلودی به مدت ۲ هفته خود را در قرنطینه قرار خواهد داد.

با این حال آزمایش ویروس کرونای هان منفی اعلام شده است.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نیز اعلام کرد درحالی که آمار‌های قربانیان در آمریکا در حال افزایش است دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور در حال متقاعد کردن آمریکایی‌ها در این باره است که بازگشت به زندگی عادی، امن است.

واشنگتن پست نوشت در نخستین روز‌های شروع همه‌گیری کرونا دولت ترامپ با پیشنهاد ساخت میلیون‌ها ماسک در آمریکا مخالفت می‌کرد.

بر اساس آخرین آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۳۰۹ نفر رسید.

همچنین ۸۰ هزار و ۳۷ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در ایالات متحده جان باخته اند و ۲۳۸ هزار و ۷۸ نفر نیز بهبود پیدا کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار