فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری یک کلاهبردار ۱۳۰ میلیارد ریالی که با تاسیس شرکت و فروش سهام اقدام به کلاهبرداری در شهرستان رزن و همدان می‌کرد، خبر داد.

دستگیری کلاهبردار ۱۳۰ میلیاردی در استان همدانسردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با دریافت یک مورد پرونده شکایت کلاهبرداری و فروش سهام جعلی در شهرستان رزن، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، متهم در قالب تاسیس شرکت و فروش سهام، از مالباختگان در شهرستان های  رزن و همدان کلاهبرداری کرده است.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و بکارگیری شگرد‌های پلیسی، محل اختفای این متهم در شهرستان رزن شناسایی و نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و مشخص شد، او در شهر همدان نیز با استفاده از فروش صوری سهام یک شرکت، از ۸۰ نفر کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: این کلاهبردار و  متهم حرفه‌ای فقط در شهرستان رزن بیش از  ۱۳۰ میلیارد ریال فروش سهام جعلی داشته است و تحقیقات در مورد تخلف او ادامه دارد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.