مون جائه این خواستار رعایت تدابیر احتیاطی در کره جنوبی شد

به دنبال افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کره جنوبی پس از چند هفته کاهش، رئیس‌جمهور این کشور از مردم خواست تدابیر احتیاطی را همچنان رعایت کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، مون جائه این، رئیس جمهور کره جنوبی، روز یکشنبه از شهروندان این کشور خواست سطح احتیاط و هوشیاری خود را کاهش ندهند، اما افزود دلیلی برای وحشت و نگرانی نیز وجود ندارد.

او این مطلب را روز یکشنبه در حالی عنوان کرد که مقامات بهداشتی این کشور در روز‌های اخیر از موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در باشگاه‌های شبانه در یکی از مناطق سئول خبر دادند.

رئیس جمهور کره جنوبی افزود مواردی از ابتلا به کووید-۱۹ اخیرا در برخی مراکز تفریحی مشاهده شده که این امر موجب افزایش آگاهی‌رسانی درباره این موضوع شده است که حتی با وجود تثبیت اوضاع، وضع‌های مشابه ممکن است بار دیگر در هر زمان و مکان بسته و شلوغی ایجاد شود.

 در ادامه گفت: «ما هرگز نباید سطح احتیاط و هوشیاری خود را به منظور پیشگیری از شیوع کرونا کاهش دهیم، اما دلیلی هم برای وحشت وجود ندارد. کره جنوبی دارای نظام نامه‌های پزشکی و قرنطینه مناسب همراه با تجربه برای پاسخگویی سریع به هرگونه موارد ابتلای غیرمنتظره احتمالی است.»

کاهش موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ برای مدت زمان چندین هفته، مقامات کره جنوبی را بر آن داشت تا دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی را کاهش دهند، اما مقامات کره جنوبی روز یکشنبه از ۳۴ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار