۱۰ فیلمی که علاقه‌مندان به فیلم «استخراج» باید ببینند

کسانی که فیلم سینمایی «استخراج» با بازی کریس همسورث را دوست دارند، تماشای فیلم‌های مشابه آن را از دست ندهند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کریس همسورث با بازی در نقش یک سرباز اجیر شده در فیلم سینمایی «استخراج» جدیدترین اثر مهیج کمپانی نتفلکیس، باعث خلق یک فیلم اکشن معروف در دنیای سینما شد.

این فیلم سینمایی چند سکانس چشمگیر را با فیلمبرداری فوق العاده نشان می‌دهد که باعث می‌شود طرفداران غافلگیر و هیجان زده شوند. اگر شما نیز طرفدار فیلم سینمایی اکشن هستید در ادامه چند فیلم مشابه در ژانر اکشن و مهیج را ببینید که کیفیت ساخت مشابهی در مقایسه با فیلم «استخراج» دارند.

بی خواب «Sleepless»

فیلم‌هایی که علاقمندان به فیلم «استخراج» باید ببیند

این فیلم سینمایی که بازسازی یک اثر فرانسوی به نام «شب بی خوابی» است، داستان یک پلیس را روایت می‌کند که جیمی فاکس بازیگر اصلی آن است. یکی از بهترین جنبه‌های این فیلم سینمایی آن است که داستان آن قابل پیش بینی نیست. همچنین تبدیل یک فیلم فرانسوی به آمریکایی با اضافه کردن سکانس‌های اکشنی همراه کرده است که آن را دیدنی‌تر می‌کند. البته از بازی خوب جیمی فاکس در این فیلم نیز نباید گذشت.

یورش «The Raid»

فیلم‌هایی که علاقمندان به فیلم «استخراج» باید ببیند
ایکو اویس بازیگر این فیلم به همراه گرث اوانس در دومین همکاری خود موفق عمل کردند و فیلمی با محتوای هنر‌های رزمی تولید کردند که شباهت‌هایی به فیلم سینمایی «جان سخت» دارد. داستان این فیلم بسیار ساده است و نیازمند فکر نیست (یک جوخه مجهز پلیس در یک ساختمان پر از مجرمین قاتل گرفتار شده اند) اما پیچیدگی سکانس‌های اکشن به اندازه کافی خوب است و طرفداران این ژانر را سرگرم می کند.

خانه امن «Safe house»

فیلم‌هایی که علاقمندان به فیلم «استخراج» باید ببیند

رایان رینولدز در این فیلم نقش یک مامور سازمان سیا را دارد که باید از شخصی دیگر با بازی دنزل واشنگتن بازجویی کند. فیلم سینمایی «خانه امن» یکی از فیلم‌های مهیجی است که بر پایه حضور ستارگانی که نام آن‌ها برده شد، می‌چرخد. عملی که در فیلم «استخراج» هم انجام شد و همسورث که سابقه بازی در فیلم «انتقام جویان» را داشت در این فیلم هنرنمایی کرد.

گریز ناپذیر «No Escape»

فیلم‌هایی که علاقمندان به فیلم «استخراج» باید ببیند
اوون ویلسون در این فیلم سینمایی نقش یک مهندس را ایفا می‌کند که به همراه خانواده اش به تایلند سفر می‌کنند، اما پس از مدتی خود را در وسط کودتایی بزرگ در این کشور می‌بینند. در این فیلم سینمایی ویلسون در نقش پدر یا لیک بل در نقش مادر هیچکدام اعمالی قهرمانانه ندارند، اما همین موضوع باعث هیجان فیلم خواهد شد چرا که باید قبل از آنکه گروهی آن‌ها را پیدا کنند به مرز برسند.

مردی از هیچ کجا «The Man From Nowhere»

فیلم‌هایی که علاقمندان به فیلم «استخراج» باید ببیند

این فیلم سینمایی به کارگردانی لی جانگ بام یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های اکشن در سال ۲۰۱۰ بود و در آن سال به پرفروش ترین فیلم کره جنوبی تبدیل شد. این فیلم داستان مردی تنها و راز آلود را روایت می‌کند که قصد دارد کسی که توسط قاچاقچیان ربوده شده را نجات دهد. این فیلم سینمایی شباهت‌هایی نیز با «جان ویک»، «ربوده شده» و «برابرساز» دارد. به همین خاطر می‌توان اطمینان داد که طرفداران ژانر اکشن را به خوبی می‌تواند راضی کند.

کلاه مشکی «Blackhat»

فیلم‌هایی که علاقمندان به فیلم «استخراج» باید ببیند
کریس همسورث در این فیلم سینمایی به کارگردانی مایکل مان نقش فردی را دارد که از زندان آزاد شده تا یک مجرم سایبری را تحویل قانون دهد. شاید یکی از دلایل محبوبیت فیلم «استخراج» حضور همسورث باشد که در این فیلم هم میتوانیم شاهد نقش آفرینی او باشیم.

سر سخت «Hard Boiled»

فیلم‌هایی که علاقمندان به فیلم «استخراج» باید ببیند
مدت‌ها پیش از آنکه مجموعه فیلم‌های سینمایی جان ویک راهی سینما‌ها شوند، تنها یک فیلم سینمایی در سبک گان فو (استفاده از اسلحه و ترکیب با سبک کونگ فو) به شدت محبوب شده بود که آن هم فیلم سینمایی «سر سخت» به کارگردانی جان وو بود. جان وو در سال ۱۹۸۹ نیز فیلم سینمایی «قاتل» را ساخته بود.

۱۶ بلوک «16 Blocks»

فیلم‌هایی که علاقمندان به فیلم «استخراج» باید ببیند
در این فیلم سینمایی بروس ویلیس نقش فردی را دارد که باید یک شاهد را از مکانی به مکان دیگر انتقال دهد و از او تا زمان دادگاه محافظت کند، اما کسانی می‌خواهند مانع او از این کار شوند. شخصیت بروس ویلیس ممکن است یک شخصیت تمام اکشن نباشد، اما باز هم در نوع خود توانسته فیلمی دیدنی را از آب دربیاورد.

فرار در سراسر شب «Run All Night»

فیلم‌هایی که علاقمندان به فیلم «استخراج» باید ببیند

لیام نیسون در این فیلم سینمایی نقش یک آدمکش حرفه‌ای را روایت می‌کند که تصمیم گرفته زندگی عادی را در پیش بگیرد، اما او اطلاعات زیادی از رئیس سابق خود دارد. به همین خاطر برای نیسون یک قاتل استخدام می‌کند تا او را از بین ببرد. این فیلم سینمایی یکی از پروژه‌های مهم کارنامه لیام نیسون محسوب می‌شود.

گاو صندوق «Safe»

فیلم‌هایی که علاقمندان به فیلم «استخراج» باید ببیند

این فیلم داستان یک افسر بازنشسته است که جیسون استاتهام نقش آن را بازی کرده است. شخصیت استاتهام در این فیلم با دختری روبرو می‌شود که رمز یک گاو صندوق را می‌داند. به همین خاطر، مافیا‌های روسی، چینی و همچنین پلیس شهر به دنبال او هستند، اما استاتهام قصد دارد از این دختر محافظت کند تا پول‌ها را برای خود بردارد. با فیلمبرداری‌های خلاقانه این اثر، باید «گاوصندوق» را به بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به فیلم «استخراج» بدانیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار