امام جمعه آبادان؛

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای کنترل و مهارویروس کرونا

امام جمعه آبادان وضعیت شیوع کرونا در آبادان را نگران کننده دانست و از مردم خواست برای کنترل و مهار این بیماری دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی گرفته و آنها را رعایت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان گفت: با برداشته شدن محدودیت‌ها از سوی ستاد کرونا آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در آبادان روزانه رو به افزایش است و مردم این شهرستان برای پیشگیری و مقابله با این بیماری توصیه‌های وزارت بهداشت را جدی بگیرند و فقط در شرایط ضروری از منازل خود خارج شوند.

او افزود: برخی شهروندان با کم توجهی به این بیماری خطرناک هنوز هم در فروشگاه‌ها، مجتمع‌های تجاری و بازار بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضور می‌یابند این در حالی است که اینگونه رفتارها و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی موجب شیوع هر چه بیشتر این بیماری خواهد شد.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه رعایت حق‌الناس در هر زمینه‌ای لازم و واجب است گفت: بیرون رفتن غیر ضروری از منزل در این روزها عامل به خطر انداختن جان خود و سایر افراد جامعه است از همین دلیل رعایت دستورالعمل ها و مصوبه‌های وزارت بهداشت و ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا مهم و ضروری است.

حجت الاسلام  ابراهیمی‌پورافزود: نباید خدمت‌ها و زحمت شبانه روزی فداکاران خط مقدم مبارزه با این ویروس به ویژه کادر سلامت و درمان را فراموش کنیم و باید با همراهی و همدلی برای شکست این ویروس تلاش کنیم.

او همچنین با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص  کمک به نیازمندان در ایام شیوع کرونا گفت: پویش کمک به نیازمندان در آبادان با رهنمودهای مقام معظم رهبری شکل گرفت و تاکنون نیز کمک‌های بسیاری از سوی نهادهای مختلف جمع آوری و توزیع شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.