پور ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضرتی درباره خروج گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز از دستور کار پاسخگو باشد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خارج ورود هیئت رئیسه مجلس به از ازدستور کار خارج شدن شبهه‌ناک گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز شد.

حضرتی درباره خروج گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز  از دستور کار پاسخگو باشدمحمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به از دستور کار خارج شدن گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: این تحقیق و تفحص انجام شد، ما گزارش آن را به هیئت رئیسه مجلس ارسال کردیم اما باید تاکنون در صحن علنی قرائت می‌شد.

او افزود:آقای حضرتی ریاست جدید کمیسیون اقتصادی خواهان انجام اصلاحاتی روی گزارش فوق بود، لذا آن را از هیئت رئیسه به کمیسیون ارجاع داد تا دوباره  درباره آن تصمیم بگیرد.

پور ابراهیمی بیان کرد: گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز دوباره بعد از اصلاح به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد ولی قرائت نشد.

عضو کمیسیون اقتصادی خاطر نشان کرد: آقای حضرتی باید درباره از دستور کار خارج کردن این گزارش پاسخگو باشد، چراکه این گزارش طبق قانون باید قرائت می‌شد.

نماینده مردم کرمان ادامه داد: موضوع از دستور کار خارج شدن گزارش تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز برای ما شبهه  و جای سوال داردريال بنابراین لازم است که هیئت رئیسه مجلس به این امر سریعا ورود پیدا کند تا مشخص شود مساله ای با این درجه از اهمیت دقیقا به چه دلیلی نادیده گرفته شد.

پور ابراهیمی بیان کرد: کمیسیون اقتصادی سالها، بر روی تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز کار و گزارش آن را هم نهایی کرد، لذا از هیئت رئیسه می‌خواهیم که در این باره از آقای حضرتی توضیح بخواهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار