دولت در قضیه شیوع کرونا و مدیریت آن خوب عمل کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت در قضیه شیوع کرونا و مدیریت آن خوب عمل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با فرمانداران با اشاره به فروش پایین نفت، تحریم‌های شدید اقتصادی و هزینه سنگین شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: هر کدام از این عوامل هزینه‌ های سنگین اقتصادی برای دولت داشته، بنابراین انتظار می ‌رود در تشریح مشکلات، انتظارها و مطالبات منصفانه باشیم.

او افزود: دولت در قضیه شیوع کرونا و مدیریت آن در شرایط تحریمی در مقایسه با کشورهای اروپایی و آمریکا که ادعای ابرقدرتی جهان را دارند انصافاً خوب عمل کرد.

عباسی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری با توجه به موقعیت راهبردی و بهره‌ مندی از ظرفیت ‌های کشاورزی، گردشگری، فرهنگی و معدنی، گنجینه ‌ای ارزشمند از فرصت‌های تحقق شعار سال یعنی جهش تولید است، بی تردید باید از ظرفیت‌هایی که در تمامی بخش‌های استان وجود دارد به عنوان فرصت در راستای تحقق جهش تولید بهره بگیریم.

او با بیان اینکه جهش تولید با مشارکت بخش خصوصی رقم خواهد خورد و دولت در این زمینه نقش تسهیل‌ گر و حمایت کننده دارد ادامه داد: فرمانداران از ظرفیت سازمان‌ های مردم نهاد بهره ‌مند شوند، از طرفی اثرگذاری سمن‌ها در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی انکارناپذیر است.

عباسی همچنین با اشاره به اینکه همه مسئولان می‌توانند از این ظرفیت در راستای ارتقای سطح مشارکت مردم در حل مسائل اجتماعی استفاده کنند گفت: فرمانداران و بخشداران با به‌ کارگیری همه توان و با همکاری با رسان ه‌ها و صدا و سیمای استان، خدمات دولت و نظام را به بهترین شیوه ممکن به مردم انعکاس دهند.

او افزود: همه ما وظیفه داریم برای توسعه چهارمحال و بختیاری کوشش کنیم و کارهای صورت گرفته را برای جلب همکاری مردم به اطلاع آن‌ ها برسانیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار