رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف ۵۱ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدراستان‌های البرز و کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که در امر حمل و نقل مواد مخدر فعالیت گسترده دارد، به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان‌های شرقی کشور خریداری کرده و به وسیله یک دستگاه خودروی پراید در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی، از جمله استان البرز است.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز با بیان این که ماموران با انجام اقدامات پلیسی موقعیت خودرو متهم را در محور‌های مواصلاتی استان کرمان شناسایی کردند، افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور زاهدان - بم اعزام و با رصد خودرو‌های عبوری در نهایت خودرو متهم را شناسایی کردند.

عسکری گفت: در ادامه پس از تعقیب و مراقبت خودروپراید، متهم متوجه حضور ماموران شده و با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد که ماموران پس از مدتی تعقیب آن، در نهایت با رعایت قانون به کارگیری سلاح چند تیر به سمت لاستیک خودرو شلیک کرده و خودرو را متوقف کردند.

اوبا بیان این که بلافاصله پس از توقف خودرو راننده آن دستگیر شد،افزود: در بازرسی از خودرو متهم ۵۱ کیلو گرم تریاک کشف که به همراه نامبرده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام / ر.خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.