برق گرفتگی مرد ۵۷ ساله در کرج/مرگ کارگر ساختمانی در فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از فوت اپراتور یک جرثقیل به دلیل اتصالی برق در منطقه کیانمهر شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در پی تماس شهروندان با شماره تلفن ۱۱۰ و اعلام برق گرفتگی فردی ۵۷ ساله در منطقه کیانمهر شهرستان کرج، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه متوجه شدند اپراتور یک جرثقیل برای انتقال یک دستگاه سی ان سی به یک واحد صنعتی رفته بود که حین جمع کردن جک جرثقیل سیم بکسل آن با سیم برق برخورد کرده و باعث اتصالی و برق گرفتگی نامبرده شده است.

سرهنگ معظمی گودرزی در ادامه گفت: پس از انتقال مصدوم به بیمارستان ثارالله مهرشهر مشخص شد نامبرده به دلیل برق گرفتگی در دم جان خود را از دست داده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان گفت: شهروندان عزیز با رعایت نکات ایمنی از بروز حوادث تلخ این چنین پیشگیری کنند.

همچنین در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت یک کارگر ساختمانی بر اثر سقوط از بلندی در منطقه شهرک ناز شهرستان فردیس بلافاصله ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک کارگر ساختمانی حین کارکردن به دلیل گیر کردن آستین لباسش به پاکت تاور از طبقه سوم به پایین سقوط کرده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

در بررسی‌های تکمیلی ماموران مشخص شد که فرد مصدوم به دلیل شدت صدمات وارده جان خود را در بیمارستان از دست داده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.