پلمب ۲ باغ ویلا در دزفول بدلیل برگزاری پارتی شبانه

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول از تعطیلی ۲ باغ ویلا در این شهرستان بدلیل برگزاری پارتی شبانه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت اله آریایی‌نیا رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول با اشاره به افزایش ناخوشایند آمار ابتلا به کرونا ویروس در این شهرستان گفت: همچنان مردم به هشدار‌ها بی توجه هستند، بطوریکه دیشب در ۲ باغ ویلا در کوی توحید پارتی شبانه و مهمانی خانوادگی برگزار شد.

او با بیان اینکه یک پارتی شبانه با تجمع حدود ۱۰۰ دختر و پسر و یک میهمانی خانوادگی با تجمع حدود ۵۰ نفر در ۲ ویلاباغ دزفول برگزار شده بود، اظهار داشت: با دستور قضایی این ویلاباغ‌ها بدلیل تخلف پلمب شدند و باتوجه به اینکه طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، اجاره باغ ویلا و تجمع به هر مناسبتی به دلیل شیوع کرونا ممنوع است و درصورت مشاهده برخورد می‌شود.

آریایی با بیان اینکه این باغ ویلا به افراد غیربومی اجاره داده شده بودند، تصریح کرد: هفته گذشته نیز ۲ مورد باغ ویلا به دلیل برگزاری مراسم عروسی در منطقه سنجر دزفول پلمب شدند، ضمن اینکه پلمب یکی از باغ ویلا‌ها به دلیل برگزاری پارتی شبانه با دستگیری تعدادی از شرکت کنندگان نیز همراه بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.