رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر از کاهش چشمگیر حفاری غیرمجاز در محدوده مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر ظهر امروز در نشست با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مشگین‌شهر گفت: جلوگیری از هر گونه اقدام برای تخریب مواریث تاریخی و فرهنگی و حفاظت و حراست از آن‌ها از جمله برنامه‌های مهم در شهرستان بوده که تحقق آن نیازمند همکاری و مشارکت نیروی انتظامی است.

او ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان و پاسگاه‌های تابعه با اداره میراث فرهنگی مشگین‌شهر به ویژه در راستای مقابله با حفاری‌های غیرمجاز افزود: تداوم این اقدامات از برنامه‌های مهم میراث فرهنگی شهرستان به شمار می‌رود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین‌شهر از کاهش چشمگیر حفاری غیرمجاز در محدوده مشگین‌شهر خبر داد و گفت: در راستای حفاظت و پاسداشت مواریث فرهنگی و تاریخی عزم جدی و همکاری تنگاتنگی را با کمک بخشداران، دهیاران و شورا‌های محل با نیروی انتظامی شهرستان خواهیم داشت.

ایمانی پاسداشت منابع ملی، تاریخی و فرهنگی را از مهمترین برنامه‌ها در شهرستان برشمرد و تصریح کرد: در کنار نیروی انتظامی برای جلوگیری از هرگونه دست‌درازی به مواریث فرهنگی و تاریخی نیاز است تا مردم نیز مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ زرین‌کلاه، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مشگین‌شهر نیز در این نشست عملکرد نیروی انتظامی و یگان حفاظت شهرستان مشگین‌شهر را در ماموریت‌های محوله بسیار عالی برشمرد و گفت: در این زمینه در جلسه شورای استان در ارزیابی عملکرد در سطح عالی قرار داشتیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.