انتشار فراخوان جشنواره ملی شعر طنز کرونا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان جشنواره مجازی ملی شعر طنز با موضوع کرونا خبر داد.

انتشار فراخوان جشنواره ملی شعر طنز کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: جشنواره ملی شعر طنز با محوریت زندگی و امید، نشاط اجتماعی، بهار کرونایی، همدلی و هم‌زبانی، کرونا و عید، در خانه بمانیم و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

او هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت روحیه نشاط و شادابی عنوان کرد و افزود: این جشنواره اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با همکاری خانه شعر و ادب استان در تمام رده‌های سنی از سراسر کشوربرگزار می شود.

احسانی بیان کرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند آثار خود را در قالب فایل word و فیلم کوتاه حداکثر با حجم ۵۰ مگابایت ارسال کند که ارسال هردو ضروری است.

او با بیان اینکه آثار در کلیه قالب‌های شعری، آزاد است، یادآور شد: حق چاپ و انتشار آثار دریافتی برای دبیرخانه جشنواره محفوظ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: علاقمندان می‌توانند تا ۲۰ خرداد برای ثبت‌نام در این جشنواره و تکمیل فرم تقاضا به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان به آدرس hamedan.farhang.gov.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۰ و ۳۲۵۱۲۱۱۸-۰۸۱ داخلی ۱۲۴ تماس بگیرند.

او افزود: به ۱۰ نفر از آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد که در صورت بالا بودن کیفیت آثار، تعداد برگزیدگان نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار