امام جمعه ایلام:

برگزاری مراسم احیا در سه نقطه استان ایلام

امام جمعه ایلام گفت: مراسم احیا در سه نقطه استان ایلام به صورت محدود برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به این موضوع که مراسمات مربوط به شب‌های قدر به صورت محدود و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: بر این اساس سه نقطه از جمله مصلای شهر ایلام، مزار شهدای گمنام بهشت رضا (ع) و صحن امامزاده علی صالح (ع) در صالح آباد در نظر گرفته شده است.

او تصریح کرد: تصمیمات مقدماتی برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده است، اما تصویب نهایی منوط به نظر ستاد کروناست.

حجت الاسلام کریمی تبار مطرح کرد: این مراسمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و در این راستا از مسئولان بهداشتی تقاضا داریم در راستای جلوگیری از انتشار کرونا غربالگری و تب سنجی در ورودی‌های اماکن مورد نظر صورت گیرد.

او تاکید کرد: روزه دارانی که در این مراسم شرکت می‌کنند لازم است با حفظ فاصله گذاری اجتماعی وسایل بهداشتی شخصی از جمله ماسک و دستکش، مواد ضد عفونی کننده و زیرانداز به همراه داشته باشند.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: در مناطق و شهرستان‌هایی که در آن‌ها وضعیت سفید اعلام شده از این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماز جمعه برگزار می‌شود.

او به همکاری دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی ایلام اشاره کرد و افزود: تولید الکل در دانشگاه ایلام آثار و برکات خوبی را به دنبال دارد و همین همدلی می‌تواند کشور را در راستای تحقق اهدافش یاری کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.