مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در کبودراهنگ برگزار شد

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ ازمرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان کبودراهنگ خبرداد.

مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در کبودراهنگ برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سرهنگ پاسدار محمود بداغی ،فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ  گفت: به منظور اجرای فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی و مواسات و کمک های مومنانه، در شهرستان کبودراهنگ همزمان با سراسر کشور ستادهای شهرستانی رزمایش در فرمانداری، دفاتر ائمه جمعه و سپاه شهرستان برگزارشد.

او ادامه داد: تا به امروز بیش از ۳۵۰ میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و انقلابی شهرستان توسط پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت جمع آوری شده  است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: این رزمایش همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار گردید که در مرحله اول این رزمایش ۱۴۰۰ بسته معیشتی و در مرحله دوم ۱۱۰۰ بسته معیشتی که ارزش هربسته حدود ۴۰۰ هزار تومان تهیه شده است وتوسط گروه های جهادی بسیج و پایگاه های مقاومت بین خانواده هایی که بر اثر ویروس کرونا دچار مشکل معیشتی شده اند توزیع خواهد شد.

سرهنگ پاسدار محمود بداغی اظهارداشت: در ابتدای شروع این رزمایش ۴۵۰۰ خانواده نیازمند توسط حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج شناسایی شده اند که ۲۵۰۰ خانواده در مرحله اول و دوم و مابقی خانواده ها در مراحل بعدی رزمایش کمک های معیشتی دریافت خواهند کرد.

اودر پایان از همکاری و مساعدت کلیه دستگاه ها و ادارات شهرستان به ویژه ائمه محترم جمعه و جماعات، فرماندار محترم و به ویژه مردم شریف، مومن و انقلابی شهرستان که در اجرای رزمایش کمک های مومنانه، ستاد شهرستان را یاری نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.