سریال ۸۷ متر دوباره جان گرفت

سریال «۸۷ متر» بعد از یک وقفه در تصویربرداری ناشی از کرونا، دوباره جلوی دوربین رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» پس از ۷۰ روز تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا، چند روزی است دوباره به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری تصویربرداری خود را آغاز کرده است.

به گفته این کارگردان، فیلمبرداری از یک هفته قبل شروع شده و البته کار تولید هم به خوبی در حال انجام است.

او افزود: اتفاق شیوع ویروس کرونا مانند همه مشاغل و فعالیت‌های اجتماعی، باعث شد تا دوربین‌های سریال «۸۷ متر» خاموش شوند، ولی با رعایت شرایط بهداشتی، کار را مجدداً آغاز کرده‌ایم و امیدوارم طبق برنامه جلو برویم.

عیاری تصریح کرد: به دلیل رعایت نکات بهداشتی، به تعدادی از همکاران مرخصی داده ایم تا مراحل ضبط با شرایط مناسب طی شود.  هم اکنون سریال در لوکیشن اصلی یعنی خیابان نیلوفر تهران در حال تصویربرداری است.

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، زنده‌یاد حسین محب اهری، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، سونیا سنجری، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی و سعید پیردوست از بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در حال تولید است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.