مقامات بحرینی دستور قطع همایشی ضدصهیونیستی را دادند

بحرین که روز به روز در جهت عادی‌سازی هرچه بیشتر روابط با رژیم صهیونیستی گام برمی‌دارد، در جدیدترین اقدام خود، مانع از اجرای اینترنتی همایشی ضدصهیونیستی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، مقامات بحرین پخش همایش آنلاین ضدعادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کردند.

این همایش را جمعیت جوانان دموکرات برای بررسی عادی‌سازی روابط کشور‌های حوزه خلیج فارس با اسرائیل، به صورت آنلاین برگزار کرده بودند.

لغو این همایش پس از تماس مقامات امنیتی با برگزارکنندگان آن و دستور قطع فوری پخش صورت گرفت.

فیلمی که شبکه الجزیره عربی از این همایش منتشر کرده است نشان می‌دهد یکی از شرکت‌کنندگان در حال سخنرانی بود که هدیل کمال الدین، مجری زن سمینار، سخنان وی را قطع کرد و گفت: ببخشید که سخنان شما را قطع می‌کنم از همه مخاطبان عذرخواهی می‌کنم، زیرا چند دقیقه قبل مقامات رسمی با ما تماس گرفتند و دستور دادند این همایش آنلاین را متوقف کنیم ما از شما عذرخواهی می‌کنیم و در همایش‌های دیگر یا شما دیدار خواهیم داشت و از شما تشکر می‌کنیم. به امید دیدار.

سپس مجری اعلام کرد: این سمینار به دلیل تصمیم محافل رسمی لغو شد و از همه شما عذرخواهی می‌کنیم.

شایان ذکر است، بحرین در چارچوب عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده و حتی میزبان نشستی مرتبط با طرح شوم آمریکا علیه ملت فلسطین موسوم به معامله قرن، بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار