بازدید ستاری از طرح‌های پارک فناوری پردیس

سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور از پارک فناوری پردیس و چند طرح عمرانی آن بازدید کرد.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور از پارک فناوری پردیس بازدید کرده و علاوه بر افتتاح چند طرح، در جریان پیشرفت جدیدترین پروژه‌های عمرانی و خدماتی تازه به سرانجام رسیده یا در حال احداث پارک قرار گرفت.

ستاری، ابتدا از فاز ۳ پارک بازدید کرد و در جریان پیشرفت احداث زیرساخت‌ها و روند احداث ساختمان شرکت‌ها در این فاز قرار گرفت.

وی همچنین از سایر پروژه‌های عمرانی پارک شامل پل ارتباطی میان فاز‌های دوم و سوم، سالن ورزشی چندمنظوره با ظرفیت ۲۵۰۰ نفر، سردر ورودی فاز دوم و پست برق تازه احداث پارک بازدید کرد.

بخش بعدی حضور ستاری در پارک فناوری پردیس، به حضور در فضای کار اشتراکی «کوآپ» اختصاص داشت. «کوآپ» فضای اشتراکی جدید پارک فناوری پردیس برای استقرار استارتاپ‌هاست که با مساحت ۱۱۰۰ مترمربع ایجاد و تجهیز شده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید: ویدئوی جالبی از افزودن قرص جوشان به آب در فضا


او در این بازدید با اهدای گل به مزار شهدای گمنام پارک فناوری پردیس، نشان یادمان شهدای گمنام پارک را نیز بصورت رسمی افتتاح کرد.

ستاری در این دیدار از امکانات ورزشی- تفریحی جدید پارک، مانند استخر هتل، زمین‌های ورزشی و بوستان فناوران نیز بازدید کرد.

در این دیدار که با همراهی رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از معاونان و مدیران پارک فناوری پردیس انجام شد، سورنا ستاری از شرکت‌های «ایمن ایجاز»، «ایده کاوان صنعت پردیس»، «آسان پرداخت»، «پروتئین نوترکیب سبحان» و «پارس نهند» نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار