رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت خبر داد:

پرداخت همه وام‌های نیمسال دوم دانشگاه‌های علوم پزشکی

رحیمی گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت کلیه لیست‌های وام دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی را پرداخت کرده است.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز رحیمی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در این صندوق هیچ فهرست لیست وام دانشجویی در انتظار پرداخت نیست، گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت کلیه لیست‌های وام دانشجویی ارسالی به صندوق از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی را پرداخت کرده است.

رحیمی افزود: این تسهیلات به منظور کمک به وضع تحصیلی و معیشتی دانشجویان مستعد در قالب وام های تحصیلی، مسکن، ضروری، ودیعه مسکن و شهریه به دانشجویان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور پرداخت شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: با شروع پاندمی کرونا این صندوق با پیش بینی شرایط موجود موفق به اخذ درخواست‌های اینترنتی دانشجویان پیش از تعطیلی دانشگاه‌ها شد و نسبت به پرداخت وام‌های دانشجویی مربوط به نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ تا پایان اسفند ماه ۱۳۹۸ اقدام کرده است.

او در ادامه ابراز کرد: هزینه دریافتی از دانشجویان برای اسکان در خوابگاه‌ها متناسب با مدت زمان حضور آن‌ها خواهد بود، از آنجاکه تاکنون با توجه به شیوع ویروس کرونا اکثر دانشجویان هیچگونه اسکانی در خوابگاه‌ها نداشته اند، صندوق رفاه دانشجویان با تأیید دانشگاه مربوطه از دریافت مبالغ هزینه خوابگاه نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ صرف نظر خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار