درودگر: از زمان آغاز لیگ برتر فوتبال اطلاعی ندارم

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: تا زمانی که ستاد مبارزه با کرونا دستورالعمل جدید اعلام نکند، بازی‌های فوتبال برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره زمان برگزاری مجدد مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: از زمان برگزاری بازی های  لیگ برتر اطلاعی ندارم.  تا زمانی که ستاد مبارزه با کرونا دستورالعمل جديد را اعلام نکند، بازی‌ها برگزار نخواهد شد.

درودگر در خصوص اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال بیان کرد: اعضای مجمع پیشنهادات خود را ارائه داده اند و تقریبا چیز‌هایی که خواسته بودند در این اساسنامه پیش بینی و درج شده است و بحث رمزگشایی هم مطرح نیست. اگر بخواهیم از ۶ تا ۷۵ نفر نظرخواهی کنیم باز هم مکانیسم خواهد شد و نبی این مکانیسم را زیر نظر دارد. اعضای مجمع که از این مکانیسم خبر دارند در واقع نظراتشان را هم اعلام کرده اند و با پیشنهادات هم استفاده شده است. نبی به زودی اساسنامه را به اعضای مجمع نشان خواهد داد.

او ادامه داد: وقتی از عنوان نهاد عمومی غیر دولتی استفاده می‌کنیم می‌توانیم آیین نامه‌های مربوط به خود را داشته باشیم. باید روابط فدراسیون فوتبال و دولت تعریف شود. فیفا به عنوان یک مجمع ثروتمند به همه ۲۰۹ کشور عضو یک و نیم میلیون دلار به خاطر کرونا کمک می‌کند. اما ما با ۱۲۰ یا ۳۰ هزار بدهی داریم که باید با دولت سر این قضیه به جمع بندی رسید.

درودگر درباره پاس شدن چک شرک شستا اظهار کرد: در جریان امورات مربوط به چک شستا نیستم و از مسئولان ذی ربط در این خصوص بهتر است سوال شود.


بيشتر بخوانيد: نبی: فدراسیون فوتبال، نهاد عمومی غیردولتی است/ برای شروع رقابت‌های لیگ برتر منتظر اعلام نظر ستاد کرونا هستیم


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار