وزارت راه و شهرسازی ۵۶۰ نوع خدمت به مردم ارائه می‌دهد

مدیرکل ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: این وزارتخانه ۵۶۰ نوع خدمت به مردم ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی‌بخش رستمی مدیرکل ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی در آیین معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۳۰ درصد جمعیت کشور در بافت‌های فرسوده مناطق شهری و روستایی ساکن هستند.

او افزود: برای تغییر وضعیت این مناطق و بهبود معیشت مردم ساکن، دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهری شکل گرفته است و بهسازی و نوسازی این بافت‌ها، در حال اجرا است.

رستمی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی ۵۶۰ نوع خدمت در ۱۵ بخش به مردم کشور ارائه می‌دهد اضافه کرد: از سال ۹۳ تاکنون بخشی از این خدمات الکترونیکی شده است.

او با تأکید بر پاسخگویی نهاد‌ها و ادارات زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان‌ها ادامه داد: دستگاه‌ها باید همواره پاسخگو باشند و عملکرد خود را اطلاع‌رسانی کنند.

رستمی با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در چهارمحال و بختیاری در سال ۹۷ گفت: این ادارات که شامل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاد ه‌ای، هواشناسی، فرودگاه و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است، در شاخص‌های اختصاصی در رتبه عالی قرار دارند.

او افزود: همچنین این ادارات در شاخص‌های عمومی در وضعیت متوسط و خوب قرار دارند که باید این عملکرد‌های مطلوب و قابل توجه به نحو شایسته‌ای اطلاع رسانی شود.

رستمی حفظ سلامت اداری و شفافیت را از مهمترین انتظارات وزارت راه و شهرسازی از مدیران زیرمجموعه خود اعلام و اضافه کرد: باید جلوگیری از شکل‌گیری فساد اداری را به شدت جدی گرفت و سلامت اداری در راس برنامه‌ها قرار گیرد.

او ادامه داد: تقویت وحدت و انسجام بین ادارات هم خانواده وزارت راه و شهرسازی، حضور شفاف و مؤثر در کارگروه‌های مربوطه و نرمش قانون به نفع مردم از دیگر انتظارات از مدیر جدید راه و شهرسازی این استان است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار