رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : امسال در حوزه صنعت استان، ۶ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای ۱۴۴ پروژه سرمایه گذاری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در خصوص برنامه‌های امسال استان کرمانشاه در راستای جهش تولید، گفت : سازمان صنعت، معدن تجارت در سال ۹۹ در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و چارچوب هفت برنامه اصلی وزارت صمت و تاکیدات شخص استاندار، ۱۴۴ پروژه دارد.

او با اشاره به شعاع گسترده اهمیت و اثربخشی این پروژه‌ها، گفت : هشت پروژه از این تعداد در حد ملی و کلان به‌صورت نیمه‌تمام است که باید تا پایان سال این به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه به ۵۵ پروژه در حوزه سرمایه در گردش اشاره و افزود: ۱۵ پروژه کلان هم در حوزه بازسازی و نوسازی داریم، به گونه‌ای که در کارخانه کرپ ناز قرار است طبق یک تفاهم‌نامه بحث تولید چادر مشکی آن عملیاتی شود.

دارابی با اشاره به احیای ۵۰ پروژه در حوزه صنعت و معدن، گفت: ۱۶ پروژه کلان دیگر هم کار توسعه‌ای دارد که امسال باید به سرانجام برسد.

او گفت: این ۱۴۴ پروژه، ۶ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان محقق می‌کند و ۳ هزار و ۲۰۰ نفر شغل جدید ایجاد می‌کند؛ به‌طوری که ۶ هزار و ۲۴۰ نفر تثبیت اشتغال دارد.

دارابی گفت: از نظر ظرفیت تولیدی مجموع پروژه‌ها در سال جهش تولید، ۴ میلیون تن به ظرفیت تولید موجود اضافه می‌کند و ۱۰ میلیون تن هم تثبیت ظرفیت تولید دارد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.