فتوکامنت ۲۶/

خانه‌های تهران تحمل چند ریشتر زلزله را دارند؟ + فتوکامنت

خانه‌های تهران طبق آیین نامه داخلی باید قابلیت تحمل ۸ تا ۱۰ ریشتر زلزله را داشته باشند.

خانه های تهران تحمل چند ریشتر زلزله را دارند+ فتوکامنتبه گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  زلزله به بزرگی ۵.۱ ریشتر بامداد جمعه در تهران رخ داده که خوشبختانه هیچ خسارتی نداشت، اما همین زلزله تاکنون بیش از ۱۰۰ پس لرزه داشته و باعث نگرانی‌ بسیاری از مردم شده است.

 

 

 

 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: زلزله ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر چه شهر ایمن تر و خلوت تر و گسترش طولی و عرضی بیشتری داشته بشه و از آپارتمان سازی و برج سازی رها بشه خطرات کاهش و ایمنی بیشتر خواهد شد .
همه ما ایرانیان از همتون به فکر آینده باشیم.
جانمایی این شهر کاملا اشتباه و از روی بی دانشی و بی خردی بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظرم پایتخت رو باید ببرن قیدار، چون تنها نقطه ای هستش که اصلا زلزله خیز نیس،و پایتخت فرهنگی، علمی، هنری، و...، به جز سیاسی محسوب میشه، قیدار از ۱۰ هزار سال پیش مورد توجه همه بوده، همیشه سرش جنگ بوده و الانم هست،من معتقدم اگه قیدار پایتخت سیاسی بشه همه مشکلات گرانی و تورم و غیره در عرض چند ماه حل میشه، حتی پراید میشه همون ۵ میلیون سابق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا قیدار کجا هست؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۰۹:۲۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سرمایه گذاری بیش از حد در جاهایی که بر روی گسل قرار دارند و انتخاب چنین شهرهایی به عنوان شهرهای ملی اشتباه و خیانت بزرگی است که همه سرمایه های ملی یک کشور و مردم و بیت‌المال و همه را یک شبه ،به باد میدهد و مانند این است که بر روی کوه یخی شناور و یا جزیره ای یخی دانشگاهها و کارخانجات و ساختمانهای بزرگ و زیبایی بسازی !!!!!!!!؟؟؟؟؟
و نتنها جان ،که مال مردم هم یک شبه از بین میروند
تا دیرتر از این نشده باید همه ما مردم و مسولان بفکر جابجایی پایتخت و یا رشد افقی آن به سمت شمال و کویر های جنوب و یا بیابان‌های شرق و غرب پایتخت باشیم و از همتون بفکر ساختن شهرهای کانکسی برای خطرات احتمالی باشیم زیرا خطر هر لحظه در کمین است و غفلت و نا آگاهی از آن ،نتنها به ضرر خودمان که به ضرر کشورمان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
پایتخت سیاسی و اقتصادی کشور باید تغییر کند و یزد و اراک و اصفهان گزینه های بهتری هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چشششم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا تغییر پایتخت چه فرقی واسه ساکنین تهران داره ؟
فزضا یزد شد پایتخت ، مردم تهران جونشون مهم نیست فقط مسئولین مهم هستن ؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
نن متوجه نشدم پایتخت کشورعوض شه چه فرقی بروی زلزله داره ؟وقتی چندمیلیون نفرتوتهران توناامنین وگسل های تهرانم کاری ندارن پایتخت کجارفته.ضمنا اگرپایتخت به هرشهردیگه ای بره بسرعت همون شهررشدمیکنه وبی قانون وناامن گشترش پیدامیکنه مثل الان تهران که حاشیه های شهر99درصدساخت وسازهاش عیرقانونی وغیراصولی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا جمعیت تهران زیاد میشه جمعیت شهرستان ها کم؟ بخاطر نبود امکانات و شغل و مشکلات فرهنگی وقتی تهران هفت خط مترو با سرمایه گذاری کلان داره بعضی روستا ها ی جاده خاکی درست هم ندارن آب آشامیدنی سالم بعضا ندارن نتیجه میشه این. عدالت مشکل رو حل می‌کنه و بهبود فرهنگ مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر پایتخت جا به جا بشه دست کم این خوبی را داره که نتنها شلوغتر نخواهد شد که خلوت تر و آرامتر و رشد افقی خواهد داشت و این خود کار بسیار بزرگ و خدمت بزرگی به هموطنانمان خواهد بود.
آخرین اخبار