تغییر خط تولید بسته های پزشکی به محصولات مقابله با کرونا

مدیرعامل شرکت ظریف پلیمر سپاهان گفت:همزمان با اعلام شیوع ویروس کرونا بلافاصله اقدام به تغییر خطوط تولید و طراحی و تولیدمحصولات مقابله با آن کردیم.

سیدمهدی احمدی مدیرعامل شرکت ظریف پلیمر سپاهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: پس از اعلام شیوع کرونا، بلافاصله اقدام به تغییر خطوط تولید کردیم. اکثر محصولاتمان از جمله بسته بندی‌های پزشکی که از پردرآمدترین محصولات شرکت بود را تعطیل نموده و تبدیل به خطوط تولید دستکش کردیم که اقدامی کاملا تخصصی و پیچیده بوده است.

او ادامه داد: همزمان با اعلام شیوع ویروس کرونا سریعا طراحی و تولیدمحصولات مقابله با آن را شروع کردیم.

احمدی با اشاره به همکاری همه جانبه صنعت گران عرصه تجهیزات پزشکی اظهار داشت: حدود ۱۱۰ نفر نیروی بیمه شده و حدود ۱۰۰ نفر نیرو بسیج و بهزیستی در امر یاری رساندن و تولید محصولات کرونایی فعالیت و همکاری دارند و همگی دست به دست هم داده تا کرونا را شکست دهیم.

او با بیان اینکه با شعار درمانگر ایثارگر اقدام به خدمت رسانی به کادر درمان کرده اند گفت: طراحی محصولات کرونایی فقط به ایده ختم نشد و عملا وارد مرحله تولید شدیم و با شعار درمانگر ایثارگر سعی داریم برای کادر درمانی محصولات کاربردی تولید و توزیع نماییم.

مدیرعامل شرکت ظریف پلیمر از افزایش ۳۷۰ درصدی تولید برخی محصولات خبر داد و گفت: محصول شیلد صورت که قبلا در روز ۲۰ هزار عدد تولید می‌شد، اما درحال حاضر روزانه ۲۶ هزار عدد تولید می‌کنیم که در واقع تولید ۳۷۰ برابری شده است.

مهندس حامد سنایی مدیر تحقیق وتوسعه گفت: در ابتدای کار با سرپوش‌های پزشکی وارد شدیم که کاملا با ایده و طراحی خودمان بود. تاکنون ۵۰۰ هزار عدد سرپوش پزشکی تولید و به دست کادر درمانی رسیده است.

مدیر تحقیق و توسعه از انواع محصولات تولیدی شرکت ظریف پلیمر سپاهان نام برد و ادامه داد: در مرحله بعد وارد تولید گان شده از جمله گان ساده، گان جراح، گان جراح لمینت تا بتوان کرونا را کنترل کرد. همچنین انواع لباس بیماران، انواع دستکش بزرگسالان، دستکش کودکان ۶ تا ۱۰ سال، انواع ماسک‌های بزرگسالان، ماسک‌های کودکان ۶ تا ۱۰ سال، انواع کلاه‌های جراحیف طراحی کامل لباس‌های کاورال و گان دندانپزشکی را تولید کرده ایم.

سنایی بیان کرد: مهمترین و متفاوت‌ترین محصول ما انواع شیلد‌ها وعینک‌ها می‌باشد که توصیه ما به هموطنانمان این است که علاوه بر ماسک، از شیلد‌ها هم استفاده کنند تا بتوانیم از این برهه به خوبی عبور کنیم.

دبیریان مسئول فنی شرکت ظریف پلیمر سپاهان گفت: اولین و تنهاترین شرکتی هستیم که موفق به اخذ پروانه ساخت محصولات شیلد صورت و عینک یک بار مصرف از اداره کل تجهیزات پزشکی شده ایم. همینطور با همکاری اداره کل تجهیزات موفق به تولید اقلام مقابله با کرونا شدیم.

او در پایان گفت: علاوه بر تامین نیاز کشور، ما ظرفیت صادرات به کشور‌های دیگر را نیز داریم که امید است به زودی شاهد این اتفاق باشیم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.