در جلسه امروز شورای شهر تهران؛

خلیل آبادی خواستار اجرای طرح گور گردی در بهشت زهرا(س) شد

هاشمی گفت: امروزه تور‌های گردشگری افراد را به گورستان‌ها می‌برند و مزار چهره‌های بزرگ تاریخی را به آن‌ها نشان می‌دهند و ما می‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر ایراد کرد با بیان اینکه بهشت زهرا(س) تهران یک گورستان قدیمی است و می‌تواند تبدیل به محل گردشگری شود، گفت: امروزه یکی از رشته‌های گردشگری گور گردی است و باید لایحه‌ای در این خصوص به شورای شهر ارائه شود تا این امکان برای علاقه‌مندان فراهم شود.

وی افزود: امروزه تور‌های گردشگری افراد را به گورستان‌ها می‌برند و مزار چهره‌های بزرگ تاریخی را به آن‌ها نشان می‌دهند و ما می‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

در ادامه محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نسبت به پیشنهاد خلیل آبادی انتقاد کرد و گفت: این کار درآمدزا نیست، اما زیست شبانه بهشت زهرا(س) بسیار خوب است و من نصف شب هم به آنجا رفته ام و خیلی با صفاست.


بیشتر بخوانید: بهشت زهرا (س) ۵۰ ساله شد


سپس خلیل آبادی با بیان اینکه من تجربه حضور شبانه در بهشت زهرا(س) را نداشته ام، گفت: آقای هاشمی شما فکر می‌کنید که فقط مترو درآمدزا است، اما نباید چنین نگاهی داشت.

هاشمی در پاسخ به خلیل آبادی گفت: زمانی که ما در حال ساخت مترو در آن محدوده بودیم، افرادی را در آنجا می‌دیدیم که شبانه کار می‌کردند و می‌گفتند ما روح هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار