اطلاعات صفحه نمایش دو گوشی جدید سامسونگ فاش شد

مشخصات صفحه نمایش دو گوشی گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که سامسونگ در حال کار روی جدیدترین محصول خود یعنی سری گلکسی نوت ۲۰ است. این شرکت قصد دارد با عرضه این گوشی با رقبای همیشگی خود رقابت و باز هم برتری خود را ثابت کند.

انتظار می‌رود سامسونگ آگوست امسال سری جدید گلکسی نوت ۲۰ را عرضه کند. بر خلاف سری گلکسی S20 که اخیراً رونمایی شده، هیچ مدل اولترایی در سری نوت ۲۰ وجود نخواهد داشت. در عوض، سامسونگ به مدل‌های گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس می‌پردازد. امروز جزئیات مربوط به نمایشگر‌های نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس به صورت آنلاین فاش شد. این اطلاعات را در ادامه بررسی می‌کنیم.

اطلاعات به دست آمده از صفحه نمایش گلکسی نوت ۲۰

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی فاش شده، گلکسی نوت ۲۰ پلاس دارای صفحه نمایشی با اندازه ۶.۴۲ اینچ است. اندازه نمایشگر این دستگاه از نسل فعلی مدل مذکور که اندازه‌ای برابر ۶.۳ اینچ دارد، بزرگ‌تر است. وضوح تصویر صفحه نمایش این دستگاه برابر ۲۳۴۵ در ۱۰۸۰ و نسبت آن به بدنه برابر ۱۹.۵:۹ است. در بخش نرخ تازه‌سازی نیز، صفحه نمایش این دستگاه ۱۲۰ هرتزی است.


بیشتر بخوانید: صدور مجوز برای باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپری ریلمی


اطلاعات صفحه نمایش دو گوشی جدید سامسونگ فاش شد

اطلاعات به دست آمده از صفحه نمایش گلکسی نوت ۲۰ پلاس

همان طور که از نام این دستگاه انتظار می‌رفت، نسخه پلاس گلکسی نوت ۲۰ دارای صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به مدل معمولی است. نمایشگر این دستگاه دارای اندازه‌ای برابر ۶.۸۷ اینچ است. این گوشی نیز مانند گلکسی نوت ۲۰، نسبت به نسل گذشته خود که از نمایشگر ۶.۸ اینچی بهره می‌برد بزرگ‌تر است. رزولوشن نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ پلاس برابر ۳۰۹۶ در ۱۴۴۴ است و نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ای برابر ۱۹.۳:۹ دارد. همچنین نرخ تازه‌سازی نمایشگر این دستگاه ۱۲۰ هرتز است.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر فقط کافی است کمی صبر کنیم چون مطمئنا جزئیات بیشتر به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار