بادامچی در تذکر شفاهی تأکید کرد؛

ضرورت تقویت جامعه مدنی برای پاسداشت سرمایه‌های انسانی

نماینده تهران گفت: تقویت جامعه مدنی و رسانه های مستقل برای کارآمدسازی نظام حکمرانی از الزامات پاسداشت سرمایه‌های کشور است.

ضرورت تقویت جامعه مدنی برای پاسداشت سرمایه‌های انسانیبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ محمدرضا بادامچی، نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در تذکری شفاهی گفت: ویروس کرونا در گام اول سلامتی انسان‌ها و در گام دوم اشتغال را هدف قرار داده و بر آمار بیکاری به عنوان معضل جدی اقتصادی ایران افزوده است.

او ادامه داد: دوره اول همه گیری کرونا ماه‌ها به طول می انجامد، اما ممکن است شرایط سخت تر شود. ادامه بیکاری زندگی را برای گروه‌های کم درآمد و کارگران روزمزد مشکل کرده است و صاحبان بسیاری از کسب و کارها دچار رکود شده اند.

بادامچی اظهار کرد: تقویت جامعه مدنی و رسانه های مستقل برای کارآمدسازی نظام حکمرانی و اقدام به موقع و بررسی واقعیت‌های جامعه از الزامات پاسداشت سرمایه‌های کشور است.

نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: اقدام به موقع بررسی واقعیت‌های جهانی و نقاط ضعف موانع توسعه و رفع آن و همچنین فراهم کردن رقابت در تمام حوزه‌ها برای بالندگی و رشد استعدادها از الزامات باسداشت سرمایه‌های اجتماعی است.

بادامچی گفت: تضعیف حوزه قانون‌گذاری از سوی سایر نهادها و مراجع، آن هم در تنگنای تحریم‌های بین المللی، تورم افسار گسیخته، افزایش فقر و تحمیل خودتحریمی به ملت ایران، به خاطر عدم تصویب الحاق دولت به کنوانسیون های بین المللی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار