افراد مشهوری که به کرونا مبتلا شده‌اند

بسیاری از سلبریتی‌ها و بازیگران هالیوودی به کرونا مبتلا شدند و تعدادی از آن‌ها نیز جانشان را به این دلیل از دست دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، آمار کلی مورد‌های جدید مبتلا به کووید ۱۹، بیماری که به وسیله ویروس کرونا به وجود می‌آید، روزانه در حال افزایش است و در این بین بسیاری از سلبریتی‌های شناخته شده نیز تست ابتلایشان به این بیماری مثبت شده است. تا کنون در جهان بیش از ۴ میلیون نفر به این ویروس مبتلا شده اند.

تام هنکس و ریتا ویلسون اولین و مهمترین سلبریتی‌هایی بودند که میتلا شدن آن‌ها به ویروس کرونا اعلام شد. آن‌ها در سفر به استرالیا که برای یک پروژه سینمایی بود گرفتار این بیماری شدند. تعدادی از بازیکان مشهور بسکتبال مثل داناوان میچل و رادی گوبرت و همسر نخست وزیر کانادا از جمله دیگر افراد مشهور هستند که با این ویروس دست و پنجه نرم کردند.

در اینجا سلبریتی‌هایی را می‌بینید که آزمایش ابتلای آن‌ها به کووید ۱۹ مثبت بوده است:

تام هنکس و ریتا ویلسون

افراد معروفی که به کرونا مبتلا شده اند

همانطور که گفته شد تام هنکس و همسرش اولین کسانی بودند که به ویروس کرونا مبتلا شدند. در یازدهم ماه مارس، این بازیگر محبوب در توییتر اعلام کرد که او و همسرش در استرالیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. هنکس باید برای فیلمبرداری اثر بیوگرافی الویس پرسلی آماده می‌شد که با علائمی مثل آنفولانزا روبرو شد. آن‌ها بعد از دو هفته قرنطینه به لس آنجلس بازگشتند.

اولگا کوریلنکو

افراد معروفی که به کرونا مبتلا شده اند

۱۵ مارس هم کوریلنکو، که سال ۲۰۰۸ در فیلم سینمایی «ذره‌ای آرامش» از مجموعه فیلم‌های جیمزباند بازی کرده است، اعلام کرد تست کرونای او مثبت شده است. این بازیگر فرانسوی- اوکراینی این خبر را در صفحه شخصی خود انتشار داد و دنبال کننده‌های خود را به جدی گرفتن این ویروس ملزم کرد.

ادریس آلبا

افراد معروفی که به کرونا مبتلا شده اند

ادریس آلبا، بازیگر و موزیسین انگلیسی هم ۱۶ مارس در توییتر تایید کرد که به کرونا مبتلا شده است. او گفت در حالی که هیچ علائمی از بیماری نداشته، بعد از آنکه با فردی مبتلا تماس داشته تست داد و جوابش مثبت شد. او مخاطبانش را به رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی دست‌ها برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا هدایت کرد.

کریستوفر هیویو

افراد معروفی که به کرونا مبتلا شده اند

بعد از ادریس آلبا، کریستوفر هیویو نیز اعلام کرد تست کرونایش مثبت شده و مبتلاست. او که برای نقش آفرینی در سریال «بازی تاج و تخت» شناخته می‌شود، برای مدت‌ها با علائمی جزئی از این ویروس در قرنطینه به سر برد.

ریچل متیوز

این بازیگر زن که صداپیشگی یکی از شخصیت‌ها در انیمیشن «منجمد ۲» را بر عهده داشت و برای نقش آفرینی در فیلم‌های «روز مرگت مبارک» شناخته می‌شود، مبتلا شدن خود را در ۱۶ مارس اعلام کرد. او همچنین گفت چند روزی در قرنطینه خانگی به سر برده است و هر سوالی که در مورد این ویروس از او پرسیده شود، پاسخ خواهد داد.

شارلوت رانس

او خواننده و ترانه سرای آمریکایی است که به کرونا مبتلا شده بود. او برای فیلم سینمایی «پرندگان شکاری» موسیقی متن آماده کرده بود. او به دنبال‌ کننده های خود گفته حتما آخرین اخبار و اطلاعات این ویروس را دنبال و خودشان را قرنطینه کنند.

دنیل دای کیم

افراد معروفی که به کرونا مبتلا شده اند

دای کیم از بازیگران کره‌ای آمریکایی است که به گفته خودش در تاریخ ۱۹ مارس به کرونا مبتلا شده است. او پیش از آن مشغول فیلمبرداری یک سریال بود که تولید آن تعلیق شد. او پس از بهبودی کامل اعلام کرد که برای کمک به ساخت واکسن، پلاسمای خون اهدا کرده است.

اندی کوهن

افراد معروفی که به کرونا مبتلا شده اند

کوهن مجری برنامه «نگاه گنید چه اتفاقی می‌افتد» است و آزمایش کرونای او نیز در ۲۰ مارس مثبت شد. تولید برنامه او از ۳۰ ماه مارس متوقف شد. او با انتشار عکسی نوشت: از همه کسانی که در خط مقدم کووید ۱۹ هستند، تشکر می‌کنم.

مانو دیبانگو

افراد معروفی که به کرونا مبتلا شده اند

او از ترانه سرانه‌های معروف و زاده کامرون است که در تاریخ ۲۴ مارس در سن ۸۶ سالگی بر اثر این ویروس جان خود را از دست داد. مراسم تدفین او در محلی محدود و خصوصی برگزار شد.

لی فیرو

او که برای نقش آفرینی در فیلم سینمایی «آرواره ها» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ شناخته می‌شود، پنجم آوریل بر اثر ویروس کرونا در حالی که ۹۱ ساله بود درگذشت. او معلم نیز بود و در طول فعالیتش بیش از هزار دانش آموز را تعلیم داد.

آدام شلسینگر

افراد معروفی که به کرونا مبتلا شده اند

او که در بخش‌های تهیه کنندگی، خوانندگی و ترانه سرایی فعالیت داشته است، یکم آوریل در سن ۵۲ سالگی درگذشت. او سابقه نامزدی برای جوایز آکادمی اسکار را برای فیلم «آن کاری که میکنی» به کارگردانی تام هنکس در کارنامه دارد. تام هنکس در واکنش به مرگ او نوشت: او را به کووید ۱۹ باختیم.

آندرو جک

افراد معروفی که به کرونا مبتلا شده اند

این بازیگر ۷۶ ساله که سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی «جنگ ستارگان» را دارد، در ۳۰ مارس بر اثر این ویروس جان باخت. او در فیلم‌های «نیرو بر می‌خیزد» و «آخرین جدای» نقش آفرینی کرده است. او در سه گانه «ارباب حلقه ها» و چندین فیلم مارول و همچنین فیلم آینده بتمن با بازی رابرت پتینسون حضور داشته است.

جی بندیکت

افراد معروفی که به کرونا مبتلا شده اند

جی بندکیت چهارم آوریل در سن ۶۸ سالگی درگذشت. او سابقه بازی در فیلم سینمایی «بیگانه ها» به کارگردانی جیمز کامرون و «شوالیه تاریکی بر می‌خیزد» ساخته کریستوفر نولان را دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا بیامرزتشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا سلبريتي ها وقتي ميميرن همه ناراحت ميشن
Switzerland
سید فروزان
۲۳:۳۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
بد شانسی ، یکی از سلبریتهای ما دچار این ویروس نشدند ،حیف شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
زیاد هم معروف نبودن خخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
به جهنم
آخرین اخبار