هلاکت ۵۰ داعشی در عراق

نیرو‌های الحشد الشعبی از هلاکت ۵۰ نیروی داعشی در ماه جاری در عراق خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، یک مقام الحشد الشعبی امروز سه شنبه از هلاکت بیش از ۵۰ تروریست داعشی در ماه جاری در عراق خبر داد.

الحسینی، مسئول محور شمال در الحشد الشعبی به پایگاه خبری المعلومه گفت: بیش از ۵۰ تروریست از عناصر داعش در عملیاتی منحصر به فرد به هلاکت رسیدند؛ عملیاتی که از سوی نیرو‌های الحشد الشعبی و دیگر تشکل‌های امنیتی و با پشتیبانی جنگنده‌های عراقی به انجام رسید.

الحسینی در ادامه افزود: مهمترین عملیات‌ها در استان‌های کرکوک و الانبار صورت گرفته که در طی آن، سرکرده‌های اصلی داعش به هلاکت رسیدند. این عملیات‌ها در چارچوب اهداف اطلاعاتی مشخصی است که عبارتند از پاسخ به حملات تروریست‌ها در صلاح الدین، دیالی و مناطق دیگری که سبب قربانی شدن افراد شده است.

شماری از استان‌های عراق از جمله دیالی در هفته‌های گذشته شاهد حملات تروریستی بوده که به کشته و زخمی شدن شماری از افراد منجر شد.

رسانه‌های امنیتی عراق امروز نیز گزارش داده بودند ۵ نفر از نظامیان عراقی به همراه سه غیرنظامی و شماری دیگر از افراد در حملات گروه تروریستی داعش جان خود را از دست دادند.

در بیانیه‌ای که از سوی این رسانه‌ها منتشر شده، آمده بود: نقطه نگهبانی وابسته به لشکر ۱۶ پیاده نظام هدف تیراندازی مستقیم گروهی داعشی در محور صینیه- حدیثه در شهرستان بیجی در استان صلاح الدین قرار گرفت که در طی آن، دو نفر از نیرو‌های عراقی به شهادت رسیدند و یک نفر دیگر هم زخمی شد.

همچنین بر اثر انفجار یک خودروی متعلق به تیپ ۲۳ الحشد الشعبی در روستای مخیاس در شهرستان خانقین وابسته به استان دیالی، دو تن از نیرو‌های الحشد الشعبی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
احسن،، بزنید تار و مارشون کنید،،، خدا با شماست دلاوران
آخرین اخبار