ادارات باغملک امروز تعطیل است

فرماندار باغملک از تعطیلی ادارات این شهرستان در آخرین روز کاری هفته جاری سخن گفت.

محمد نجاتی پور فرماندار باغملکدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: ممنوعیت حضور در مناطق گردشگری و زیارتی شهرستان باغملک، کنترل و برخورد قاطع با برگزارکنندگان مراسم تشییع، ترحیم و جشن‌ها و تعطیلی کلیه ادارات، دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها در روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹ از جمله تصمیمات ستاد مقابله با کرونا ویروس است.

او افزود: از هم استانی‌های عزیز استدعا داریم در ایام پیش رو به هیچ وجه شهرستان باغملک را به عنوان مقصد مسافرت خویش انتخاب نفرمایند، زیرا امکان استفاده از مناظر طبیعی، مناطق گردشگری و زیارتی شهرستان را نخواهند داشت.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان باغملک  اظهار داشت: مثبت شدن آزمایش تعدادی از شهروندان باغملکی در چند روز اخیر نگرانی‌های فزاینده‌ای برانگیخت و بیم آن می‌رود بیماری مهلک کرونا در سطح شهرستان گسترش یابد به همین منظور تصمیمات محدودکننده‌ای اتخاذ و ابلاغ شد.

نجاتی پور تصریح کرد: صدور جواز دفن متوفیان صرفا پس ازبررسی، تایید و امضا مراجع سه گانه‌ی انتظامی، دادستانی و فرمانداری و ابلاغ به شبکه‌ی بهداشت و درمان امکان پذیرست، همچنین نیروی انتظامی بر روند کاملا محدود تشییع جنازه‌ها نظارت می‌کند و در صورت هرگونه تخلف از ضوابط اعلام شده مراتب جهت پیگردقضایی به دادستانی ارایه خواهد شد.

رئیس شورای سلامت شهرستان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته پس از بررسی‌های به عمل آمده متعاقب ۵ مورد صدور جواز دفن در شهر قلعه تل و روستا‌های دره نی، تکیه، تنگ خشک و ابوالعباس مشخص شد که تشییع جنازه‌ها با نظارت نیروی انتظامی و حداقل تعداد شرکت کننده صورت گرفته است.

این مقام مسئول گفت: لازم است از زحمات نیروی انتظامی و همکاری مردم فهیم و بستگان متوفیان تقدیر کرد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.