فرماندار اردبیل:

تسهیل روند سرمایه گذاری بخش خصوصی در اردبیل اولویت است

فرماندار اردبیل گفت: تسهیل روند سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان اردبیل اولویت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در جلسه کمیته جذب و برنامه ریزی گفت: تسهیل روند سرمایه گذاری در شهرستان اردبیل اولویت است و دستگاه‌های اجرایی باید حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف را مبنای خود قرار دهند.

او با اشاره به اینکه اعتبارات شهرستان در سال جاری با اولویت اتمام پروژه‌های نیمه تمام توزیع می‌شود افزود: فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز پروژه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری به منظور ارتقای تولید و ایجاد جهش در بخش صنعت، تولید و کشاورزی از دیگر اولویت‌های هزینه کرد اعتبارات شهرستان خواهد بود.

فرماندار اردبیل جذب اعتبارات ملی توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: باید دستگاه‌ها در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند و ظرف یک هفته گزارش کاملی از میزان جذب اعتبارات ملی ارایه گردد.

امامی یگانه از ضرورت نظارت و پیگیری روند اجرای پروژه‌های نیمه تمام در اردبیل خبر داد و افزود: مدیریت هزینه و اتمام پروژه‌های نیمه تمام با رعایت اصول فنی و زمان بندی مبنای کار است.

او از اهتمام و تاکید ویژه استاندار اردبیل و دستگاه قضایی برای حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد و عنوان کرد: در شهرستان نیز حذف بروکراسی‌های اداری و تسهیل روند سرمایه گذاری باید مورد توجه جدی همه دستگاه‌های مسوول قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.